What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Sterker nog, als het 3D wordt weiger ik het te spelen.

Dat beloof ik bij deze.
 
Haha, natuurlijk maak ik een grap :D

Ken":m7ay83nl said:
Sterker nog, als het 3D wordt weiger ik het te spelen.

Dat beloof ik bij deze.
En als het nou 2D view wordt. Zoals SF1t/m3. Maar met 3D modellen en visuals?
 
Achtergronden waren in meerdere 2D fighters van Capcom al 3D, dat boeit natuurlijk totaal niet, zolang de gameplay maar volledig 2D is en dan ook niet in de stijl van KOF MI o.i.d.

Ik verwacht dat ze doorboorduren op 3rd Strike met een graphics style zoals in de trailer. Wel anders maar toch ook weer heel vertrouwd.
 
Ken":34ri837g said:
Achtergronden waren in meerdere 2D fighters van Capcom al 3D, dat boeit natuurlijk totaal niet, zolang de gameplay maar volledig 2D is en dan ook niet in de stijl van KOF MI o.i.d.

Ik verwacht dat ze doorboorduren op 3rd Strike met een graphics style zoals in de trailer. Wel anders maar toch ook weer heel vertrouwd.

Als dit zo zou zijn wordt SF4 wel heel tof. Want naar mijn mening kunnen 2D games hedendag er heel bruut uitzien.
 
Gameholic":2fr2z72v said:
Ken":2fr2z72v said:
Achtergronden waren in meerdere 2D fighters van Capcom al 3D, dat boeit natuurlijk totaal niet, zolang de gameplay maar volledig 2D is en dan ook niet in de stijl van KOF MI o.i.d.

Ik verwacht dat ze doorboorduren op 3rd Strike met een graphics style zoals in de trailer. Wel anders maar toch ook weer heel vertrouwd.

Als dit zo zou zijn wordt SF4 wel heel tof. Want naar mijn mening kunnen 2D games hedendag er heel bruut uitzien.

Dat denk ik ook en hoop dat ze er een mooie game van gaan maken.
Na 3rd Strike is er helaas volgens mij niet veel meer veranderd.
 
TERING:

Small Street Fighter IV Update

This can probably be filed under "old news" to people familiar with the rocky road of the Street Fighter franchise, but GPara has posted a small article outlining a few details about Street Fighter IV and the role that Capcom Japan has in the title. Unsurprisingly, Capcom Japan has deferred any questions about the game to Capcom USA and has basically stated they have little-to-no involvement with the planned release.

Considering that Capcom USA is the current rights holder to the Street Fighter brand, it was pretty much expected that this was a Capcom USA led project. It is interesting however to see Capcom Japan respond in such a way.

But, who's the developer of the game? This seems to be the million dollar question.

With Capcom USA's development studio put on "hold" after the release of Final Fight Streetwise, it is unclear whether or not the game is being handled in house, being outsourced to a western company (like the new Bionic Commando), or being outsourced to a Japanese company. It also poses questions about the likelihood of an arcade release since if it is solely being helmed by Capcom USA, the company will more than likely push for a release for their primary audience (console gamers in the US) first.

Obviously this doesn't discredit the chance that the game will see an arcade release in Japan (a la Soul Calibur III) or in conjunction with the console release, but the chances that it is being developed as an arcade game first (or with timed exclusivity) and a console game second are slim at this stage.

Anyone out there have information about the distribution of Capcom arcade games in the US market in recent years that they would like to share?
 
Wat nou tering? Er staat echt helemaal niets boeiends in dat hele bericht wat je post.
 
SF EX was zwaar klote, niet weer die slome semi-3d rommel.

Gewoon volledig 2d. Gewoon Third strike met meer personages, nog betere hi-res graphics en animaties en presto.
 
Ken":u2b0alel said:
Wat nou tering? Er staat echt helemaal niets boeiends in dat hele bericht wat je post.
Dat Capcom Japan er helemaal, maar dan ook helemaal geen fuck mee te maken gaat krijgen. Dus dat is zwaar zuigen. Sorry als je dat al wist, maar ik had verschillende berichten gehoord en dit lijkt me redelijk definitief.
Een gekke tijd om gamer te zijn, dit.
 
But, who's the developer of the game? This seems to be the million dollar question.

With Capcom USA's development studio put on "hold" after the release of Final Fight Streetwise, it is unclear whether or not the game is being handled in house, being outsourced to a western company (like the new Bionic Commando), or being outsourced to a Japanese company.
 
Maar de odds zijn dus wel negatief he. Of het wordt Capcom USA, of een westerse 3rd party, of een Japanse 3rd party. Volgens mij kan geen van allen een Third Strike evenaren, dan het originele team zelf.

Als het een directe consolegame wordt dan wordt het zo'n release als Soul Calibur 3 en Sega Rally denk ik. Niet echt zo tof als het oude en mist de Arcade oomph. Deze game moet alleen daarom al eerder in de Arcade komen; en ook voor playtesting etc.
 
Ik kan me niet voorstellen dat Capcom de Japanse divisie buitenspel laat, ik geloof daar niets van.
 
De enige redding is Sammy/Arc Sys van Guilty Gear/FOTNS/Basara X.
Maareh, we worden blij gemaakt met een dod mus.
 
Het moet juist zeker niet zo'n Sammy game worden zoals guilty gear of Hokuto no ken. Begrijp me niet verkeerd, die games zijn goed, maar SF is weer iets heel anders. Ik vermoed dat men met het succes van 3th strike en sf 3 in het algemeen heel goed voor ogen heeft waar het naartoe moet en wat men verwacht. Anders zijn ze blind.
 
SF3 was commercieel gezien niet zo'n supersucces. Wil capcom de mainstream aanspreken met alle problemen van dien, of gaan ze hopelijk voor de hardcore fanbase?
 
ruderudie":ugh70azs said:
Het moet juist zeker niet zo'n Sammy game worden zoals guilty gear of Hokuto no ken. Begrijp me niet verkeerd, die games zijn goed, maar SF is weer iets heel anders. Ik vermoed dat men met het succes van 3th strike en sf 3 in het algemeen heel goed voor ogen heeft waar het naartoe moet en wat men verwacht. Anders zijn ze blind.
Ik snap je. Maar wat ik bedoel is dat je al blij mag zijn als zij het gaan doen. Wie anders? Een of andere toverclub? :lol: Misschien dat jij nog een dope software house kent die zich wel gaat inspannen voor sf4. Maar de druk is wel hoog als je daar zo maar even in duikt. Volgens mij is er niemand anders. Ik bedoel, zouden ze het ook door anderen kunnen laten maken? Wie dan?
Ik kan een paar gasten bedenken. Makers van Arcana Heart, miscchien?
Welk team zou het in het gunstigde geval een dope sf4 kunnen maken?
Ik ben zelf razend benieuwd.
Dus is er uberhaupt al begonnen eigenlijk?
Damn, zoveel vragen en 0 antwoorden :lol:
 
Capcom Fighting Jam was toch gemaakt door een groep net afgestudeerde beginnelingen oid...?

Maar goed het is en blijft een verassende move, het zal commercieel misschien quitte draaien, meer echt niet. De enige manier om in Japan winst te maken is om gewoon eerst het spel in de arcade uit te brengen, online te spelen en kaarten uit te brengen met winst/verlies aantallen zoals bij VF5 en VT3..
 
Back
Top