Da Dude":2ocn43zn said:Bij Ronnie geweest? Die heeft een paar van die rooie staan
shootem":2k3an9l7 said:Mooi plekje lekker eigen stekje! Wat draaien jullie aan software (emulatie?)?
Abc123":1798iopn said:Mooi man!
cthulhu":1798iopn said:Nog steeds een prachtig stukje arcade Mekka dat je daar aan het maken bent.






Psykick":1z9hnzb8 said:Van de oudere kasten kan ik de Aero ook heel goed verteren.
Deze komt trouwens uit de partij Aero's die ik en Pascal jaren geleden hebben gekocht, een deel is ook doorverkocht aan Ronnie, dus daar kan het ook uiteindelijk vandaan zijn gekomen. Wij hadden er maar eentje en die is naar Ratson gegaan.
Cageman":1z9hnzb8 said:Staat nu redelijk vol daar, gok ik?
Psykick":1z9hnzb8 said:ps. Je moet je percentage ondertussen ook aanpassen :mrgreen: