What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

STNGC (98,7% klaar!)

Da Dude":2ocn43zn said:
Bij Ronnie geweest? Die heeft een paar van die rooie staan

Nope, deze komt niet van Ronnie. Hebben we als STN gekocht, bijna een jaar geleden, van een ex-nozomi member. Was daarvoor van een andere Nozomi member.
 
Van t weekend de cab verlaagd, wieltjes onder gezet en naar het STNGC gerold.
Staat nu op plek, aankomend weekend in elkaar zetten

2C3073A7-5303-4D15-A422-C34F6B0A1AD8_zpswcurvglb.jpg
 
shootem":2k3an9l7 said:
Mooi plekje lekker eigen stekje! Wat draaien jullie aan software (emulatie?)?

Afgezien van een Xbox360 in de Blast City draaien we alleen originele pcb's.
 
Cheap ass stool vd kwantum dacht ik met een stickertje dr op ;)
Hij is hol van binnen en de zitting kan eraf, dus mooi wat bergruimte :)

Druk weeekendje was het! Zaterdagmiddag kwam Marcosan30 langs om deze Naomi te brengen:

89902FC6-3F25-4CF3-9880-32DF1AFA8D3D_zpsllztb9l7.jpg

Uit de aanhanger gehaald en bij de achterdeur gezet. Daarna ff potje gegamed enzo. 's avonds kwamen Lorre001 en Asure langs en hebben we de Naomi in de keuken gezet en in het STNGC de Aero in elkaar gezet. Deze werkt nu ook! Alleen degauss is nog niet goed, monitor moet afgesteld worden, transformator moet nog een mooi plekje in de cab krijgen, etc, etc. Al met al kleinigheidjes!
Hij werkt iig! :D

Zondagochtend de Naomi uit elkaar gehaald in de keuken

5FF2414C-C69D-423F-A111-EFBD68A3D88E_zpscke5osyn.jpg

Workmate lekker in de zon gezet

4201C86F-27D4-4DA5-A53D-80D9AC5BFBA1_zpsffeokqb0.jpg

En pootjes ingekort! Daarna weer de boel opbouwen in het STNGC

1584C0C9-C294-4277-8104-2E4F2AB2730B_zpshogidop8.jpg

D22DABE7-D327-43C7-B13D-69EA56732571_zpsfgsizpfs.jpg

Dit is de chaos zoals het er nu bij staat

C7BA9B97-5C34-484A-A11D-91CBC384373B_zpsekjvof6w.jpg

Todo;
- Naomi weer opbouwen en daarvoor de beste monitor uitzoeken (heb er nu nog meerdere)
- Aero afwerken

Alle cabs zijn in ieder geval nu op plek! :D
 
Aero blijft een leuk ding. Moest er destijds een beetje aan wennen, maar het blijft wel een echte classic. Staat nu redelijk vol daar, gok ik?
 
Van de oudere kasten kan ik de Aero ook heel goed verteren.
Deze komt trouwens uit de partij Aero's die ik en Pascal jaren geleden hebben gekocht, een deel is ook doorverkocht aan Ronnie, dus daar kan het ook uiteindelijk vandaan zijn gekomen. Wij hadden er maar eentje en die is naar Ratson gegaan.

ps. Je moet je percentage ondertussen ook aanpassen :mrgreen:
 
Psykick":1z9hnzb8 said:
Van de oudere kasten kan ik de Aero ook heel goed verteren.
Deze komt trouwens uit de partij Aero's die ik en Pascal jaren geleden hebben gekocht, een deel is ook doorverkocht aan Ronnie, dus daar kan het ook uiteindelijk vandaan zijn gekomen. Wij hadden er maar eentje en die is naar Ratson gegaan.

Aero is een schitterende kast. Klopt idd dat deze van die partij is, deze komt ook van Ratson. Was hij al rood of heeft Ratson hem gespoten?

Er staat nu ondertussen een mooie collectie cabs die van nozomi members zijn geweest:

- Naomi was van Farian met monitor van Joeks
- Blastcity was van Farian en is via Refik naar mij gegaan
- Aero was van Ratson en toen van BJT
- Ambo was van Ratson
- Jaomi was van ChapDDR met parts van Joeks, bezel van Hasan en monitor van Cage

Iedereen heeft zo zijn steentje bijgedragen :)

Moeten eigenlijk nog mooie witte stickers op de Aero om hem af te maken

Cageman":1z9hnzb8 said:
Staat nu redelijk vol daar, gok ik?

Staat nu inderdaad vol. Als we een andere cab willen, zullen we eerst moeten verkopen

Psykick":1z9hnzb8 said:
ps. Je moet je percentage ondertussen ook aanpassen :mrgreen:

Will do! Alleen niet naar 100%, want af is het nooit :P
 
Zoiets had ik qua percentage precies in gedachte :D

Die Aero was al rood, beter dat je ook die sokkel eraf hebt gehaald.
Heb je er al een fatsoenlijke monitor voor?
 
Back
Top