What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SHMUPS docu on GameKings !!

1 woord : GEWELDIG!! 8)

edit: ( jammer van die mame cabs 😉 )
 
Zowaar een leuk filmpje gemaakt door Gamekings...vind ze vaak te popiejopie doen met "hippe" taal om te verbloemen dat ze nergens verstand van (lijken) te hebben...jammer dat ik er niet bij was...volgende keer misschien?

O ja, inderdaad jammer van die afschuwelijke gedrochten van MAME cabs die ze lieten zien.
 
Cool man, Beatmaster-P en z'n Portugese wijn 8)
 
heel cool.. en volgens mij heb ik die getate NAC nu thuis staan, Ronnie? :-)
 
Lachuh, ik zie nu net t filmpje..

Geeft wel weer ff een goede overview van wat Ronnie
voorlopig even heeft neergezet.
 
Ik vond het een leuk item.
Het commentaar wat ernaast te lezen is , is wel "gay"..
Doet me beseffen that we are a dying breed.
 
R2-2D":15qv8jem said:
Ik vond het een leuk item.
Het commentaar wat ernaast te lezen is , is wel "gay"..
Doet me beseffen that we are a dying breed.

Ik vind het commentaar ernaast eigenlijk wel positief, valt me niks tegen, tuurlijk je moet je voorstellen dat hier veel kids van onder de 20 op reageren, maar het valt mij reuze mee.....

Ik vond deze wel top :

"die Rklok is gayy maar de rest is goed! goed werk donny"

:):)
 
Ik vind het best dat die pubers mijn vriendin lelijk noemen maar als ik erachter kom wie haar een crackhoer noemde in zijn post dan sla ik hem echt de kanker met zijn eigen 360(not kidding)
Altijd leuk commentaar op uiterlijk van mensen die pas naar buiten mogen als het donker is :twisted:
Wel vet item trouwens.
 
Dude, maak je niet druk, dat is precies wat die internethelden willen.
 
SD5k":1oer1onz said:
Dude, maak je niet druk, dat is precies wat die internethelden willen.
True,
De meesten die er op reageren zijn jochies die net uit de pampers zijn.
 
Ik weet het daarom heb ik daar ook geen commentaar achter gelaten.
Ze kon er zelf wel om lachen,altijd leuk die pubers,ook de reden dat ik al meer als 10 jaar geen PU meer lees,veel te commercieel.
En trouwens al zou ik weten wie dar zei,maakt het me nog niet uit.De enige tiet waar hun aan hangen is die van mama.
Ik kijk echt uit naar deel 2 van dit item en helemaal naar het volgende event.

(ik zat gisteren ook te zuipen ipv smoken,dat commentaartje liet gelijk de reden zien waarom ik bijna nooit drink :oops:
Ik ben gelukkig alleen verbaal agressief,als ik het al ben)
 
Ratson":3ojqrrvk said:
Ik vind het best dat die pubers mijn vriendin lelijk noemen maar als ik erachter kom wie haar een crackhoer noemde in zijn post dan sla ik hem echt de kanker met zijn eigen 360(not kidding)
Altijd leuk commentaar op uiterlijk van mensen die pas naar buiten mogen als het donker is :twisted:
Wel vet item trouwens.

@Ratson :
Helemaal mee eens, ik vind die opmerking veel te ver gaan!.
Ik ga een mail sturen naar mijn contact bij Gamekings, om te kijken wat hun standpunt daar in is en of ze zo'n commentaar niet filteren.
Sommige dingen moet je absoluut naast je neer kunnen leggen, maar dit slaat helemaal nergens op.. Dit is in ieder geval mijn grens!.
 
rklok":1x6wvjv5 said:
Ratson":1x6wvjv5 said:
Ik vind het best dat die pubers mijn vriendin lelijk noemen maar als ik erachter kom wie haar een crackhoer noemde in zijn post dan sla ik hem echt de kanker met zijn eigen 360(not kidding)
Altijd leuk commentaar op uiterlijk van mensen die pas naar buiten mogen als het donker is :twisted:
Wel vet item trouwens.

@Ratson :
Helemaal mee eens, ik vind die opmerking veel te ver gaan!.
Ik ga een mail sturen naar mijn contact bij Gamekings, om te kijken wat hun standpunt daar in is en of ze zo'n commentaar niet filteren.
Sommige dingen moet je absoluut naast je neer kunnen leggen, maar dit slaat helemaal nergens op.. Dit is in ieder geval mijn grens!.
Ze bannen zo nu en dan wel eens wat users, maar daar valt niet tegenop te werken met zo'n doelgroep.
 
dope filmpje, lachen om van alles te zien.
Wel beetje jammer dat verdedig sfeertje voor de shmups, boeien dat het niche is, ik vind het wel fijn om spellen te spelen dat andere generaties niet doen, Shmups is allang een goede genre games met directe interactie en minder gezeik en gaat heus niet opeens verdwijnen.

RKlok! mooie vergelijking met fighting games, arcade is zeker gewoon ff oppakken en een snel potje spelen. Ook kudos naar beatmaster.

volgende event VS fighting games ? :P
 
Goed filmpje, gelukkig met respect gedaan. Ik was bang dat ze het op zo'n manier zouden monteren dat iedereen medelijden met ons zou krijgen en dat ze de boel een beetje belachelijk zouden maken.

En die bijschriften; gay lijkt zijn oorspronkelijke betekenis in ieder geval helemaal kwijt te zijn. Alles en iedereen is gay, shmups zijn gay, Ronnie is gay, en de interviews zijn gay. Pascal was blijkbaar minder of helemaal niet gay, al sprak hij wel over een " Portugees wijntje", dus ik snap er geen reet meer van.

Over het algemeen toch veel goede reacties, en voor Ronnie een zeer verdiende reclame voor zijn handel.
 
Deel 2 is online van de Shmupdocu.!!

Had het leuk gevonden als er iets meer van het event in zou zitten, maar toch een topitem!

www.gamekings.tv
 
Heb Donny toch vaak zien lopen met z'n camera en helaas daar idd weinig beelden van.
Er is nu eigenlijk meer over gesproken en zou leuker geweest zijn als er iets meer beelden van het shmup tournooi tussen zouden zitten.
Buiten dat is het erg top!
 
Back
Top