Ken":q8de0rj2 said:Cool man, Beatmaster-P en z'n Portugese wijn 8)
Gelukkig niet te letterlijk nemen want wijn is geen zuipenrklok":4pbprce0 said:Ken":4pbprce0 said:Cool man, Beatmaster-P en z'n Portugese wijn 8)
Een Shmup is als een portugese wijnbrilliant !!
R2-2D":15qv8jem said:Ik vond het een leuk item.
Het commentaar wat ernaast te lezen is , is wel "gay"..
Doet me beseffen that we are a dying breed.
True,SD5k":1oer1onz said:Dude, maak je niet druk, dat is precies wat die internethelden willen.
Ratson":3ojqrrvk said:Ik vind het best dat die pubers mijn vriendin lelijk noemen maar als ik erachter kom wie haar een crackhoer noemde in zijn post dan sla ik hem echt de kanker met zijn eigen 360(not kidding)
Altijd leuk commentaar op uiterlijk van mensen die pas naar buiten mogen als het donker is :twisted:
Wel vet item trouwens.
Ze bannen zo nu en dan wel eens wat users, maar daar valt niet tegenop te werken met zo'n doelgroep.rklok":1x6wvjv5 said:Ratson":1x6wvjv5 said:Ik vind het best dat die pubers mijn vriendin lelijk noemen maar als ik erachter kom wie haar een crackhoer noemde in zijn post dan sla ik hem echt de kanker met zijn eigen 360(not kidding)
Altijd leuk commentaar op uiterlijk van mensen die pas naar buiten mogen als het donker is :twisted:
Wel vet item trouwens.
@Ratson :
Helemaal mee eens, ik vind die opmerking veel te ver gaan!.
Ik ga een mail sturen naar mijn contact bij Gamekings, om te kijken wat hun standpunt daar in is en of ze zo'n commentaar niet filteren.
Sommige dingen moet je absoluut naast je neer kunnen leggen, maar dit slaat helemaal nergens op.. Dit is in ieder geval mijn grens!.