Da Dude":et3o5qdy said:Zo, netjes verpakt. ziet er goed uit
joeks":et3o5qdy said:Zo dat ziet er super uit Chris!![]()
Dr Doggystyle":et3o5qdy said:dat ziet er gaaf uit, goed verpakt zeg
Cageman":et3o5qdy said:wauw. Dat ziet er goed uit. Die ID cab lijkt me wel te roepen. Wat een geil ding. :mrgreen:
ckong":1l31pk9q said:Inderdaad, echt candy!![]()
En Sinterklaas komt er aan!! Wat is er eigenlijk nog beschikbaar?
Da Dude":2yyx7kli said:Ben je een darius Burst kwijt? Wauw. NL of gaat ie het land uit
Jinxz":3muv9jqw said:Voor wie het schip wilt volgen (like me)
http://www.vesselfinder.com/?imo=9502972
Soms update ie realtime, soms krijg je geen update in 2 dagen ofzo... ah well