What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Dat het iets vertraging heeft gehad mag wel blijken uit deze foto's ;) Ze hebben de moeite genomen om een extra verdieping te maken in de container om zodoende alles er netjes in te krijgen.

Heb gelijk wat hout voor een tuinhuisje ;)

P1030627.JPG

P1030632.JPG

P1030633.JPG

P1030636.JPG

P1030637.JPG

P1030638.JPG

wauw. Dat ziet er goed uit. Die ID cab lijkt me wel te roepen. Wat een geil ding.

:mrgreen:

Inderdaad, echt candy! :D

En Sinterklaas komt er aan!! Wat is er eigenlijk nog beschikbaar?

Da Dude":et3o5qdy said:
Zo, netjes verpakt. ziet er goed uit

joeks":et3o5qdy said:
Zo dat ziet er super uit Chris! :)

Dr Doggystyle":et3o5qdy said:
dat ziet er gaaf uit, goed verpakt zeg

Thanks. Bizar huh. Die gasten nemen echt de moeite om het 100% in orde te maken en geen enkel risico te lopen tijdens transport.

Cageman":et3o5qdy said:
wauw. Dat ziet er goed uit. Die ID cab lijkt me wel te roepen. Wat een geil ding. :mrgreen:

Kan niet wachten om de SHIT uit die cab te spelen ;) Hmmmm...dus als je 'm van me koopt voordat de container binnen komt kan ik er niet op spelen... Koop 'm dus niet!
:)

ckong":1l31pk9q said:
Inderdaad, echt candy! :D

En Sinterklaas komt er aan!! Wat is er eigenlijk nog beschikbaar?

D'r zijn nog 2 Vewlix F's te koop, 1 Vewlix C is terug in de verkoop, 1 Initial D en 1 Darius Burst EX.

De stools pastte helaas niet meer in de container dus die komen een andere keer mee.
De VLX zijn erg zeldzaam geworden en de prijzen zijn sky-rocketed in Japan. Allemaal vanwege de release van Ultra SF4.
Kans is ERG groot dat VLX cabs in een volgende ronde behoorlijk duurder gaan worden. Buiten dat gaan de prijzen voor de VLX-C en VLX-F cab (ieder 1 stuk) die ik nog beschikbaar heb behoorlijk omhoog na de pre-order periode.
De pre-order prijs tot de 21e blijft staan.

M'n F5 is defect! ;)

De container is op de 11e binnen gekomen. Ondertussen is ie door de douane en onderweg naar de transporteur.

Alles staat klaar om opgepikt te worden bij de transporteur. Morgen gaat het dus los. MAAR nu heeft m'n buddy die kwam helpen met sjouwen het laten afweten.

Wie heeft zin om morgen (vrijdag)vroeg uit de veren een dagje te helpen VLX cabs en Darius cabs sjouwen?? Ze hebben wieletjes ;)
We beginnen vroeg vanuit Barendrecht. PM me maar, dan stuur ik je me adres en tel. nr.

Back