What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Nooit eerder gehad deze...Kan er weinig over vinden ook...

Namco Exelcabinet...

exelcabinet.jpg
 
Ik denk dat deze cab vooral getate goed tot zijn recht komt. Als het goed is komen de breedte van de speakers goed overeen met de getate monitor bezel.
Nog nooit gezien deze. Apart! Thanks for the pic.
Ik vraag me af of er origineel nog een marquee houder bij hoort.
Hoekig ding. Wel mooi hoe het joystick paneel aan de zijkant schuine vlakken heeft. Passend bij de schuine bovenkant van de cab.
En .. welke game? Wel leuk hoe je altijd interessante games post in foto's
 
Ik heb de schrijffout in je topic titel maar eens aangepast van 'Work in Progess' naar 'Work in Progress'. Het heeft nu lang genoeg geduurd :mrgreen:
 
wat een gaaf ding!!! komen deze ook in 6 button variante voor (standaard 2x6 player panel?)
 
Die heb ik wel gezien, maar is volgens mij nooit standaard geweest voor de Pony, alleen custommade panels zijn 2x6
 
Blijft een gaaf ding, alleen is de hoek van het beeldscherm niet zo lekker voor je nek na een tijdje. Wel mooi opgeknapt, zou hem zo meenemen denk ik :)!
 
nu nog even uitfigulieren hoe ze aan elkaar gekoppeld kunnen worden :)

mga1.jpg
 
Back
Top