Anunaki
Shmup Veteran
Ik vind die capcom cab echt gruwelijk :!:
Jinxz":3lbl7k12 said:Bij die Capcom kan ik me indenken dat je na 30 minuten gamen een tennisarm, hernia, RSI en een ruggegraat-vergroeiing krijgt.
rklok":1u3a1iff said:Klopt, tis eigenlijk een upright-kast voor kinderen....
rklok":37fkvc87 said: