ckong":2of25xwi said:Leuk, maar geen NAC natuurlijk.![]()
Ik vind de Egret's 2/3 en AWSD te rond, te vrouwelijk....
Mart":2ouku0l5 said:ckong":2ouku0l5 said:Leuk, maar geen NAC natuurlijk.![]()
Ik vind de Egret's 2/3 en AWSD te rond, te vrouwelijk....
Wacht ff hoor,.......
Wat is er mis met vrouwelijke rondingen ??????![]()