Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Een idee wat al sinds de oprichting van Nozomi door m'n hoofd spookt, maar nu door initiatief van enkele members er dan ook eindelijk is. Het review subforum.
In dit subforum kun je jouw verhaal kwijt over de games die je in je bezit hebt en waar jij graag je mening over wilt verkondigen. Het is een aanvulling op het FAQ subforum, waar je misschien al iets over die unieke hardware hebt gelezen. Nu nog even lezen of de games nog wat zijn!
We gaan hier geen halve boeken schrijvene, laten we in 15-20 regels met een leuke foto van de game erbij waarom het wat is of niet. Weinig moeite en de manier om een leuke collectie toffe reviews te maken. Uiteraard zou het gaaf zijn reviews te lezen van games die nog niet bestaan, omdat de mainstream gamesite/forum er nog nooit van heeft gehoord.
Veel succes en kick ass!
In dit subforum kun je jouw verhaal kwijt over de games die je in je bezit hebt en waar jij graag je mening over wilt verkondigen. Het is een aanvulling op het FAQ subforum, waar je misschien al iets over die unieke hardware hebt gelezen. Nu nog even lezen of de games nog wat zijn!
We gaan hier geen halve boeken schrijvene, laten we in 15-20 regels met een leuke foto van de game erbij waarom het wat is of niet. Weinig moeite en de manier om een leuke collectie toffe reviews te maken. Uiteraard zou het gaaf zijn reviews te lezen van games die nog niet bestaan, omdat de mainstream gamesite/forum er nog nooit van heeft gehoord.
Veel succes en kick ass!