What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Review Forum lives!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Een idee wat al sinds de oprichting van Nozomi door m'n hoofd spookt, maar nu door initiatief van enkele members er dan ook eindelijk is. Het review subforum.

In dit subforum kun je jouw verhaal kwijt over de games die je in je bezit hebt en waar jij graag je mening over wilt verkondigen. Het is een aanvulling op het FAQ subforum, waar je misschien al iets over die unieke hardware hebt gelezen. Nu nog even lezen of de games nog wat zijn!

We gaan hier geen halve boeken schrijvene, laten we in 15-20 regels met een leuke foto van de game erbij waarom het wat is of niet. Weinig moeite en de manier om een leuke collectie toffe reviews te maken. Uiteraard zou het gaaf zijn reviews te lezen van games die nog niet bestaan, omdat de mainstream gamesite/forum er nog nooit van heeft gehoord.

Veel succes en kick ass!
 
Suggestie: misschien handig om geen cijfers te geven maar in categorieen indelen. Het is allemaal toch een beetje te vaag om er een cijfer op te plakken imho, maar je kan wel zeggen of iets SUPER slecht is, slecht, matig, goed of SUPER goed bijvoorbeeld. Andere mensen mee eens of oneens?

Hoe je het ook doet, zolang je het uniform houdt is het natuurlijk wel het duidelijkst
 
Dat moet een ieder maar voor zichzelf bepalen denk ik?

We kunnen wel allemaal richtlijnen aangeven, maar iemand moet zelf weten of voor hem een cijfer iets vertegenwoordigd. Voor mij doet dat het namelijk wel, al snel heb ik een cijfer in me hoofd als ik een game moet reviewen (al is dat een tijd geleden).

Het enige wat ik belangrijk vind is dat het kort en bondig is, zodat het leesbaar blijft.
Even de belangrijke dingen bespreken: graphics, geluid, gameplay, lastability je ken het wel.

-edit-

Oude reviews zijn verplaatst!
 
Zo Ken lekker klaar met je kamer en ff met je ziel onder je arm :lol:
Dan maar het forum aanpakken, ja tooocchhh ;)

Nice work!
 
Zal van de week nog wat Gamepro artikelen over arcade in Japan en wat reviews online knallen. Gaat lekker zo, hoop op een paar mooie reviews en FAQs!
 
Nice man die reviews,
alleen ik mis wel wat plaatjes bij de games, dat vooral als ik ze niet ken of vergeten ben. Of 2.0 gewoon youtube filmpjes erbij enbeden.


Anyways goodie jobby writerz.
 
Youtube filmpjes vind ik wat kansloos, dan krijg je weer dat ze zijn verwijderd enz. Kleine moeite om even op te zoeken toch??

Valt me wel wat tegen dat er niet wat nieuwe reviews bijkomen gents!
 
Back
Top