A
Anonymous
Guest
Laat je die cockpit uit de UK komen of stonden er toevallig 2 van die cockpits te koop?
ne0":2fkdyaza said:Laat je die cockpit uit de UK komen of stonden er toevallig 2 van die cockpits te koop?
ne0":95dn7d2c said:Gaaf. Ga je alleen voor die cockpit of neem je nog meer mee? Die kerel had nog meer leuk klassiek spul staan volgens mij. Of vraag ik nu te veel![]()
almighty":21ydkrel said:Geweldig! 8)
Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer![]()
Welke staan nu nog op je verlanglijstje?
Ben zeer benieuwd naar de volgende reportage!pooyan":7ma6ipdr said:almighty":7ma6ipdr said:Geweldig! 8)
Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer![]()
Welke staan nu nog op je verlanglijstje?
Hou de road trips reports volgende week maar in de gaten, dit weekend wordt namelijk een bijzonder weekend.
Overigens, ik ben volgens mij één van de weinigen die zowel 'gek' is op woody's als op candy cabs. Ik kijk dan ook erg uit naar de Blasts van Ronnie. Ben echt benieuwd of er nog wat voor mij tussen zal zitten. Eigenlijk had ik die IC '09 blast nooit aan goatboy moeten verkopen. Maar ja, hij is er gelukkig wel blij mee. En misschien heb ik straks ook één of twee Blasts. Maar dan doe ik wel de E3 en de try-sinc E2 weg. Ik heb nu 5 candy cabs en dat is genoeg.
Psykick":3263mizj said:"Goetheer's Behendigheidsgrot"