What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Heb hier dan aardig wat mooie shmups liggen Erik, maar die pcb collectie van jou is echt TOP!
Ga zoiets ook niet verkopen want daar krijg je echt spijt van, ik spreek uit ervaring wat had 2 jaar terug een mooie beat 'm' up collectie en verkocht :cry:
 
Paar nieuwe aanwinsten die ik niet kon laten lopen:

1. Guwange PCB (helaas geen pic)

2.

DoDonPachiDaiOuJou.jpg

3.

RaidenFightersJetpica.jpg


De Cave collectie begint aardig vorm te krijgen.
 
Wederom weer wat mooie aanwinsten Erik 😉
Meende trouwens dat je de Raiden Fighters niet echt bijzonder vond?
 
almighty":49aazbmi said:
.... Meende trouwens dat je de Raiden Fighters niet echt bijzonder vond?

Dat klopt, maar nadat ik wat meer over de serie heb gelezen, en wat gameplay heb gezien, besloot ik toch maar om voor deze game te gaan. Zal wel de enige Raiden zijn die ik wil hebben, behalve de eerste Raiden misschien.
 
Ik vond ze geweldig op de 360 en zullen zeker in mijn collectie komen :)
 
Raiden Fighters Jet is een top shooter. De hele serie trouwens, (RF 1, 2, Jet en Viper Phase 1)
 
Kan iemand van jullie niet eens een FAQ maken hoe je het beste games op Yahoo kunt scoren? Bv info over de website, sleutelwoorden bij zoeken, tussenpersonen etc?
 
Nieuwe aanwinst voor mijn Cave collectie (foto is van SHMUP site): Mushi Futari 1.54


Mushihimesamafutari154pic1.jpg
 
Wow! :shock: Je had het al gezegd. Futari 1.5

Deze game lijkt me echt rete moeilijk als je de gameplay bekijkt. Hullethell overkill.

Gefeliciteerd met weer een grandioze aanwinst!
 
Niks meer aan toe te voegen, gefeliciteerd met de uber game Erik! (zal vast wel goedkomen :) )
 
Gisteren deze Cave kit gekocht (via Arcadeotaku, maar zonder framed poster, scheelde meer dan 100 GBP):

EspgaludaOpen2.jpg



En afgelopen week ook nog een F3 mobo gescoord, met puzzle bobble 2 en los daarvan Space invaders '95. Deze laatste is echt een leuke shmup.
 
Het houdt voorlopig nog niet niet op hé hehe, coole shit Erik, hoor dat deze ook erg vet moet zijn, we zullen het meemaken. Veel plezier ermee! ;)
 
Toch nog Galuda 2 gescored? ;) Gefeliciteerd Erik! Voor mij ook een must-have als ik Galuda 1 met 1 credit uitgespeeld heb. 8)
 
Top score weer Erik. Nog wat Pork, doj en BL handel en je Cave collectie is er aardig.

Neem je nog wat mee 10-10 vroeg de Cave junk zich af ....
 
Back
Top