What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

Veel succes met verhuizen!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen :)
Dat laat ik tzt weten!
 
ruderudie":kyd93241 said:
Ga het ook checken Has, ben sinds 2 weken weer vader dus mort even kijken wat de beste dag/tijd is, dagdeel moet in elk geval lukken

Gefeliciteerd !! Mooie maar drukke periode :)
 
Akuma2000":pdnzrkwh said:
Veel succes met verhuizen!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen :)
Dat laat ik tzt weten!

Spannend :D!! Als ik je een tip mag geven, plan voorlopig maar even niet te veel in haha...
 
Akuma2000":q9q6li4b said:
Veel succes met verhuizen!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen :)
Dat laat ik tzt weten!

Geweldige tijd. Veel foto's maken, filmen. e.d. Want het gaat zo snel die eerste tijd.
Maar ff weg is best wel relax, al zal je drukker zijn met beschuit met muisjes smeren :D


Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.
 
Da Dude":28uufyor said:
Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.

Dan gebruik je toch je telekinetische krachten om alles te verplaatsen...of misschien the Force? Kan je alvast oefenen voor de nieuwe Star Wars film.
 
cthulhu":1owea9hz said:
Da Dude":1owea9hz said:
Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.

Dan gebruik je toch je telekinetische krachten om alles te verplaatsen...of misschien the Force? Kan je alvast oefenen voor de nieuwe Star Wars film.


Goed plan
5c9.jpg

😉 😉 :mrgreen: :mrgreen:
 
Er is ook veel te doen waar je je rug niet mee belast Robin :)
Het is vooral cabs rijden en met een pompwagen lopen. Ik ontzie je wel, voor de rest gewoon gezelligheid met z'n allen :)
 
Hassan,

Ik kan 1 avond, keuze is aan jouw.

26-10 /27-10/29-10 vanaf 19:30. tot 00:00
28-10 vanaf 16:00 tot 00:00

Je moet wel even het adres laten weten, want op die nieuwe lokatie ben ik nooit geweest.
(ik snap nog steeds niet of het nu om die grote nieuwe lokatie gaat of die oude lokatie)
Email: remkos@yahoo.com
 
ZeMMiK":3fwpj724 said:
(ik snap nog steeds niet of het nu om die grote nieuwe lokatie gaat of die oude lokatie)
Het antwoord op die vraag zit verborgen in je vraag ;)
 
Ik kan zondag aanstaande de ochtend en (voor) middag in elk geval. Laat maar even weten wat het plan is en hoe laat je gaat beginnen dan!
 
Ik help graag. Ik kan de 29e wel komen om te helpen. Als er iemand langs utrecht rijdt en ik kan eventueel mee. Let me know!
 
Voor degene die morgen komen helpen wel ik nog wel even zeggen dat ik om 10.00 uur begin en rond 16.00 à 17.00 uur ga ik weer weg.
Als je van ver moet komen en dan in de middag komt heeft het mss niet zoveel zin en kan je beter bij je geliefden blijven 😉
We hebben nog wel even tijd om het af te krijgen, dus komt wel goed.
 
Ik kan zaterdag 31 oktober of zondag 1 november de hele dag, laat maar even weten of het nodig is en zo ja, wanneer ik het beste inzetbaar ben.

Mark ~
 
Even een update tot nu toe en wat nog komen gaat.

Afgelopen week inclusief vandaag hebben we met verschillende helpers al best wat werk verzet en zijn we aardig op schema. Waar ik nog niet mee op schema ben is dat ik nog steeds geen concrete locatie heb gevonden en het dus nog steeds erg spannend wordt waar we naartoe gaan. Desalniettemin zet ik het plan voort en hou ik me voorlopig aan het schema en ben ik van plan a.s. weekend de grote overtocht te maken. Hou je agenda's dus vrij waar mogelijk aub.

Ik ben er voor de rest van de week zo goed als elke dag en kan altijd extra handen gebruiken. Laat even weten als je denkt te komen zodat ik weet waar rekening mee kan houden. Je kan me ook altijd bellen of appen op nummer 0655145147.

Het adres is Bleiswijkseweg 35 naast de Shurgard.

Iedereen enorm bedankt aan iedereen die tot nu toe de moeite heeft genomen te komen helpen! Couldn't have done it without you!
 
Psykick":dsrmtzmo said:
Iedereen enorm bedankt aan iedereen die tot nu toe de moeite heeft genomen te komen helpen! Couldn't have done it without you!

Graag gedaan, het was gezellig. Zoals een wijze paarse kat genaamd Eek ooit zei: "Kumbaya! It never hurt to help!". Jammer dat ik niet wat meer tijd heb en het bij maar één dag moet laten...hopelijk komen er nog veel meer mensen helpen.
 
Back
Top