ruderudie":kyd93241 said:Ga het ook checken Has, ben sinds 2 weken weer vader dus mort even kijken wat de beste dag/tijd is, dagdeel moet in elk geval lukken
Akuma2000":pdnzrkwh said:Veel succes met verhuizen!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen
Dat laat ik tzt weten!
Akuma2000":q9q6li4b said:Veel succes met verhuizen!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen
Dat laat ik tzt weten!
Da Dude":28uufyor said:Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.
cthulhu":1owea9hz said:Da Dude":1owea9hz said:Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.
Dan gebruik je toch je telekinetische krachten om alles te verplaatsen...of misschien the Force? Kan je alvast oefenen voor de nieuwe Star Wars film.

Het antwoord op die vraag zit verborgen in je vraagZeMMiK":3fwpj724 said:(ik snap nog steeds niet of het nu om die grote nieuwe lokatie gaat of die oude lokatie)
Psykick":dsrmtzmo said:Iedereen enorm bedankt aan iedereen die tot nu toe de moeite heeft genomen te komen helpen! Couldn't have done it without you!