Sp33dFr34k said:Het bouwen ervan is juist het leukste, ieder zijn ding I guess.
Ratson said:Ja outrun elpee![]()
Baki said:Ik heb deze LP meteen bij de release gekocht en heb dus die special colored vinyl. Heb trouwens alle releases van Data Discs. Echt een top label op het gebied van VGM vinyl. Van liefhebbers voor liefhebbers en dat merk je aan alle extra's die er altijd bij zitten en de kwaliteit van het vinyl zelf!