thanks manDa Dude said:OHHHHHHHHHHHHH, Dat is wel een hele mooie. De Daimond toch?
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
Dr Doggystyle said:thanks manDa Dude said:OHHHHHHHHHHHHH, Dat is wel een hele mooie. De Daimond toch?
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
idd de Diamond en helemaal brand spanking new uit de doos