What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ja dit is de 2. Ik heb geen idee want ik heb nog nooit een andere cab uit elkaar gehaald.

De achterwand is een grote metalen plaat van zeker een meter lang en 50 cm breed. Kan losgehaald worden en dan kan je in de cab kruipen. Weet niet oftie veel dikker of breder is dan andere maar hij is wat "vetter" dan ik had verwacht. Maar zeker niet minder mooi, heerlijke eye candy :-)

Cab is niet zwaar. De enige zware delen zijn de monitor en de voeding. Als je die eruit haalt dan weegt de cab bijna niets. Bedankt voor reportage met foto's, leuk om te zien.

Volgens AO is hij zelfs 125 kilo haha
Die monitor is echt loeizwaar inderdaad.
De metalen bodemplaat tikt ook aardig aan.
Ik moet er vanavond toch inkruipen om de monitor te checken want die was niet blij.
Zal dan gelijk eens kijken waar die bakstenen liggen :-)

Ook ik heb een nieuwe (mini) cab:

DSC_0865.jpg

Moet alleen nog wat onderdeeltjes schilderen en heb de sticker voor de metalen strip onder aan de voorkant verprutst, dus ook die moet geschilderd worden...heb gelukkig alle kleurtjes op voorraad.

En ja, ik kon het niet laten om een Astro City met een Cave spel geïnstalleerd te maken.

Die Xbox ziet er heeel gaaf uit, misschien moet ik me toch maar eens laten verleiden.

Gave pc kast is dat, strak model

RoOd":3voxf7fw said:
Die Xbox ziet er heeel gaaf uit, misschien moet ik me toch maar eens laten verleiden.

Gave pc kast is dat, strak model
Bedankt, die xbox hadden ze veel eerder moeten maken 2 tb opslag voeding ingebouwd
En net zo slank als de ps4 .
Ja die kast is van fractal design mini itx systeem deze is op basis van g3258 van intel 2 core
En de amd nano aan de rechterkant heb ik nog een game mini itx systeem maar dan met quad core en een gtx 1080 nvidia .

Op de Bonami Retrobeurs weer wat spullen gekocht (3 gameguides), ps4 spel:

J-Stars-Victory-Vs-Ps4-Incluye-Bono-de-Preventa-y-Beta-de-20150721035915.jpg

En dit boek: 20,- euro, was wel prijzig, maar wel leuk om te hebben. Vooral omdat zoals hij bij de inleiding al zegt. Een Digibeet die het uit gaat zoeken hoe van de mechanische tijd naar de huidige generatie verlopen is. Is het wel leuk om door te lezen. Meeste foto's komen van bonami.
Er staan veel consoles in, maar verwacht geen diepgang, en soms snap ik niet waarom bepaalde foto's bij elkaar staan.
Veel foto's, weinig tekst. Dat is wel prettig. En ik steun er volgens mij ook het Bonami spelcomputer museum mee.

14479691_986373654805136_6720191394705257683_n.jpg

Cageman":1cl31roo said:
Plaatjes doen het niet, DaDude.

:text-worthless:

FIXED!!!!
Picasa is gestopt en google photo's geworden. Daardoor is niets meer geshared.
Shared mapje aangemaakt, en daar alles in gezet wat ik wil delen.

waiwainl":1rmpt90s said:
Nog steeds broken

Sent from my iPhone using Tapatalk
Inderdaad. Maar nu een bitmap terug met een 'denied' bordje erin. Geen deeplinking toegestaan vanaf Google gok ik, of de urls zijn verlopen.

Back