What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ziet er strak uit ! Je kunt er volgens mij ook nog je toetsenbord in bewaren haha
 
Een PS4 (ja, eindelijk), extra controller, Bloodborne Game of the Year edition en Dark Souls III Collector's Edition. BAF, daar gaat m'n sociale leven, voor zover aanwezig...
 
cthulhu":1m4rs6eh said:
Een PS4 (ja, eindelijk), extra controller, Bloodborne Game of the Year edition en Dark Souls III Collector's Edition. BAF, daar gaat m'n sociale leven, voor zover aanwezig...

Bloodborne ken ik niet, maar dark souls 3 is wel super vet. Veel plezier ermee. Jammer van je sociale leven. :mrgreen:
 
groo1306":3fn8n2zy said:
Bloodborne ken ik niet, maar dark souls 3 is wel super vet.

Bloodborne is van dezelfde makers en in grote lijnen hetzelfde als de Souls reeks (massochistisch moeilijk), maar dan gothic horror in een soort Victoriaanse setting. Ook echt een aanrader.
 
cthulhu":2q6wcoyx said:
Bloodborne is van dezelfde makers en in grote lijnen hetzelfde als de Souls reeks (massochistisch moeilijk), maar dan gothic horror in een soort Victoriaanse setting. Ook echt een aanrader.

Klinkt goed. Ik zal eens kijken.
 
Na maanden wachten eindelijk de geremasterde Street Fighter LP's binnen :)

 
Vet hoor! Heb het niet zo op street fighter, maar game ost's op vinyl is epic!

Pieter Post kwam vandaag bij ons op kantoor de HTC Vive bezorgen... en damn! Is dat episch zeg.
De Occulus Rift is niks in vergelijking met dit.

289EEFD8-995A-40DB-83D2-1528B1139726_zpscbhotxbx.jpg

BB958A0C-C9FB-426B-96E7-E9335291EDFE_zpscuxiqyzo.jpg

A1244869-DE97-4037-B2AC-B50C4BF0C024_zpsgwv8e7at.jpg

7FC3E2AE-742E-4204-BB8D-173FADECFA91_zpsx5vpbk30.jpg

Het feit dat je kan rondlopen in een stuk van max 3 x 3 meter zorgt ervoor dat je je helemaal in een andere wereld waant. Neem daarbij goed stereo geluid en 2 controllers die je in game ook ziet en je hebt een top combinatie! De vloer is bekend bij het systeem, dus hij kan exact je hoogte bepalen, met als gevolg dat je totaal geen motion sickness krijgt... Heel vet dit!

In ons nieuwe kantoor zijn we op de bovenverdieping een dedicated Virtual Reality / 3D lab aan het inrichten.
Zal deze goed tot zijn recht komen! Ook mooi dat de Geforce GTX1080 net aangekondigd is, kan die mooi in het VR systeem :D
 
Zeer gaaf man!

Maar toch nog even wachten voor mij; die GTX1080 gaat minimaal 600 kosten; en ik heb geen eens een PC :lol:
 
Gaaf man, marre wat doe jij voor werk? 3d printer, VR etc etc??? Ben nu wel benieuwd aan het worden
 
Da Dude":2dykevue said:
Gaaf man, marre wat doe jij voor werk? 3d printer, VR etc etc??? Ben nu wel benieuwd aan het worden

Ik ben 3D visualizer, samen met een collega. Maak voornamelijk artist impressions en 3D animaties, maar doen daarnaast ook wel productanimaties, processanimaties, etc. Daarbij is de rest van het kantoor bouwkundige, architect of ontwerper, dus we doen ook veel eigen ontwerpen visualiseren.
Ook doen we 360 graden fotografie met een fotorobot en maken we daar virtuele tours mee (google streetview zeg maar).
En we scannen gebouwen in met laserscanners, waardoor we eenvoudig hier weer bouwkundige tekeningen van kunnen maken of visualisaties.
Deze zelfde scans kunnen we ook weer converten naar een printbaar model, of importeren in 3D software, danwel de Unreal Engine zodat we er met de Occulus of nu de Vive doorheen kunnen lopen... En daarnaast nog een hoop andere zaken die met 3D te maken hebben ;)

Hele oude portfolio video's (meer als 3 jaar oud volgens mij) zijn hier te zien:

Hoop dat beetje duidelijk is zo. Vooral veel freaken met techniek in combinatie met 3D 8)
 
Dat lijkt me zeker een gave job. Van hobby je werk gemaakt?

Tijd grafisch vormgever geweest, Daarvoor ook opleidingen gevolgd op het Grafisch Lyceum in Zwolle. Helaas zakte die markt in en ben ik de ICT ingerold. Toch leuker dat je kan laten zien wat je gemaakt heb (Boek, 3d tekening of wat dan ook), dan virtueel weer 50 PC problemen te hebben verholpen :-|
 
Gave job idd!
Altijd mooi dat soort animaties en filmpjes, kom er ook vrij veel mee in aanraking in de training/automotive wereld (niet als ontwerper, maar meer als gebruiker/beoordelaar)

Heb zelf ook al eens bij mijn Duitse collega's in deze ruimte mogen spelen, zeer gaaf!

 
Back
Top