What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Lego dimensions is vandaag binnengekomen samen met de uitbreiding van de Simpsons. Mijn dochter spelen. Ik bouwen. :mrgreen:
111722b.jpg

Tip. Komende dagen is de dimensions basic pakket een stuk goedkoper. Scheelt 21 euro :mrgreen:

Ook leuk. Bij ons wilde mijn dochter na disney infinity 1 en 2 nu eens het Lego spel.

Die wil hij ook, voor dr who en batman. Maarja, eerst skylanders, toen Disney, en nu lego.

Ze hebben toen eerst de skylanders moeten verkopen als ze Disney infinity 2.0 wilden hebben (Ze deden er al maanden niks meer mee).
Van dat geld hebben ze toen infinity 2.0 gekocht met extra sets.

persoonlijk vond ik 99 euro voor de set best prijzig, terwijl infinity 3.0 50,- is

Ja dat wel. Wij hebben hem nu voor 78 euro (Intertoys actie). Maar wat ik begrepen heb komt er niet zomaar een andere portal uit. Dus doen ze langer met de basis. En hoef je de volgende keer niet heel de set te kopen. De uitbreidingen moet je downloaden. Dus op die manier kan je wel goedkoper uit blijven breiden. Ook vind ik het leuk dat je niet thema beperkt bent. Je kan bv met Bart Simpson in het veld van Batman of Lord of the rings lopen en spelen. Maar... het blijft allemaal best prijzig.

Beetje off topic, maar gamemerk.

Sinterklaas kadootje. Ideaal met notificaties, en omdat ik wat gezonder leef (sportschool. minder suiker).
Verder eet ik echt niet minder :mrgreen:

Plus eindelijk weer een horloge :P
Razer-Nabu-2015.jpg

http://www.razerzone.com/nabu

Deze winter weinig titels die ik echt wilde hebben:

2730074-dragon-quest-heroes-box-art.jpg

en ook Star Wars Battlefront.

Need for speed dit jaar niet. Wacht op Trackmania maar die is uitgesteld.

Da Dude":1wome2pl said:
Ik zag Dragonquest op Steam voorbij komen. Ziet er leuk uit.
Hoe bevalt ie?

als je van hack en slash houd (alá Dynasty Warriors) met RPG elementen en towerdefense elementen
beetje grinden...dan zit je goed. Ik vind het leuk. Draait als een dolle op mijn PS4.

hier ben ik in ´aktie´

Een 60 in 1 vertical classics via Aliexpress.

9YG34lj.png

Niet arcade gerelateerd, maar toch voor een spelletje...m'n nieuwe hobby komend jaar wordt paintball en heb vandaag wat spulletjes gekocht (geweer, masker, handschoenen en nek/ halsbeschermer).

Masker met handschoenen en nek/ halsbeschermer:
DSC_6839.jpg

Misschien geen goed idee om een foto te posten van het geweer en van mij met alles aan...geeft misschien een beetje een verkeerd beeld.

Back