What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Vandaag de Amiga Forever en de C64 Forever gekocht. Had nog een oude illi versie, en dat vond ik niet meer kunnen. Als je ze samen kocht, kreeg je korting. Anders had ik de C64 nog ff niet gedaan.
Ben meer van de 16 bit dan de 8 bit. Al zijn de MSX en C64 wel erg leuk ivm met nostalgie.
Mooi progje om mijn amiga disks e.d. te draaien op mijn pc. Alles werkt via een makkelijk menu.
En de nieuwere OS'en zijn via de app te downen en te draaien.

http://www.amigaforever.com/ en http://www.c64forever.com

(Fun fact, als je beide koopt via de C64 site, is het iets goedkoper.)

Amiga
screen-afdesktop-3x.png

C64
screen-c64f-desktop.png
 
Hey vrieeennndd, Ik zit al op windows 10. Wij allemaal hier. Deze heb ik ff van de site geleend.

Geen MSX forever btw. wel een bestand van 32 Gb vol meuk gekregen.
 
Er bestaat geen 32 GB aan MSX software. Een gemiddeld MSX spel is een paar MB :)
 
GDROM kit + GG midnight carnival en Sportsjam voor mijn naomi 2

kit_zpsmmujbvic.jpg

Tja GG met maar 3 buttons per player op mijn cab is wat beperkt... tijd om gelijk maar om te bouwen naar 6 buttons :D
 
helemaal vergeten te melden, maar deze mooie collectorsbox heb ik binnen gekregen.
Jammergenoeg geen bobblehead erbij, maar wie weet, vind ik die nog wel op MP.
Nu is het steeds, Destiny of Fallout??? keuzes keuzes.

(foto van internet. Zal nog een paar maken als er intresse voor is:

unboxingdercollectors_edition_1588383.jpg

/dims5/amp:d3a68c8e7d21319bf36d3cc37ee3c13dbfcc30ba/r:960,504,min/c:960,504,0,3/q:80/.jpeg
 
Zeer gave kit, heb hem zelf ook mogen ontvangen!
Nog geen tijd gehad om te spelen helaas...

Heb jij trouwens ook probleem dat het klepje van de box nogal gammel aanvoelt en slecht sluit?

3374EA89-860C-4652-8C99-A2880560FC50_zpshpnwybkw.jpg
 
Niet echt, meer dat er wel een veer in mocht zitten, dat de klep automatisch omhoog gaat. Maar ver, opent en sluit hij goed.
 
Wauw! Zeer coole set. Het is dat geen PS4 heb, anders had ik die ook wel gekocht denk ik.
 
cthulhu":16vvuqsl said:
Wauw! Zeer coole set. Het is dat geen PS4 heb, anders had ik die ook wel gekocht denk ik.

Mooiste vind ik dat je die Pipboy kan openklappen en je telefoon erin kan doen met een app.
Zo heb je dus een echt werkende Pipboy die ook met je PS4 communiceert voor de daadwerkelijke in-game stats :P
 
Ik heb de PC versie, maar die werkt ook perfect samen met de game.
Ik heb op mijn iphone de map standaard open staan. Bij firefights snel op je health zetten.
Echt geweldig.
Maar om nou met dat hele ding om mijn arm te gaan zitten gamen............nee.
 
Inderdaad 'nice to have', maar zal je in de praktijk niet snel gebruiken, maar gewoon gaaf omdat het kan 8)
Telefoon los op je bureau werkt dus wel goed? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd...
 
Ik wil graag de Collectors editions (als ze gaaf zijn) van games die ik heel veel speel. Ik heb nu de helm van Halo, een helm van Killzone, een Lootcrate van Borderlands, een Ghost van Destiny, en nu dan ook de PipBoy.

Gewoon leuk om te hebben. Verder niet.
 
Back
Top