What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Een maand na bestelling vandaag eindelijk op de deurmat: Walkera Runner 250
WP_20151009_001_zpstitfljyg.jpg

Dat ziet er bruut uit. Zal de Belgische kranten wel in de gaten houden voor nieuws over dodelijke drone-ongelukken.

Cageman":2uop7zzv said:
Dat ziet er bruut uit. Zal de Belgische kranten wel in de gaten houden voor nieuws over dodelijke drone-ongelukken.

Zoals in Groningen (aardbeving schade...ja ja)

Cageman":1zjgahx7 said:

Een dodelijk ongeval zien ik niet direct gebeuren... Een nationaal drone verbod door mijn vliegkunsten is wel mogelijk :mrgreen:

Mooi spul flay! Volgende stap is een FPV setje neem ik aan? ;)
België is sowieso wel zuur qua drone wetgeving hoor, daar moeten ze echt wat aan veranderen. Als ik me niet vergis is het alleen maar boven prive terrein en niet hoger dan 30 meter toch?

Hoezo moet Belgie er zijn wetgeving op aanpassen? Ik vind het juist goed dat hier restricties voor zijn. Je wil toch niet dat drones straks over jouw tuin vliegen en te pas en te onpas filmen?

Dit is wel heel streng. Hier in Nederland mag je ook niet boven andermans tuin en huis vliegen. Helemaal niet binnen de bebouwde kom zelfs. Daarbuiten, en buiten vliegvelden etc, mag je wel vliegen en tot 120 meter hoog. 30 is echt niet hoog, daar ga je zo overheen...

sombetzki":n523snra said:
30 is echt niet hoog, daar ga je zo overheen...

En wij Belgen volgen de wetten sowieso op de letter...

Dat hoor je mij niet zeggen. Is alleen jammer als je je niet aan de regels houd en wel gepakt wordt met een dikke boete als gevolg, omdat de wetgeving te streng is

sombetzki":1c8w46pn said:
Dat hoor je mij niet zeggen. Is alleen jammer als je je niet aan de regels houd en wel gepakt wordt met een dikke boete als gevolg, omdat de wetgeving te streng is

ik denk dat het allemaal wel meevalt. Zolang je er verantwoord mee omgaat zullen ze niet zo snel een boete geven. Ik vlieg meestal boven een veld of het strand wanneer er geen mensen zijn.

Nieuwe variant van vrouw aan het stuur bloed aan de muur, geef een drone aan flay en je krijgt bloed in de zee???

Ha ha ha, ik kan mij inderdaad ook nog een foto van een succesvolle boomlanding herinneren.
Ik heb ooit één keer geprobeerd te vliegen met een drone en dat ging niet zo geweldig. Tevens nog een keer voor een collega die drone voorzien van urban camouflage:

Drone%252520Urban%252520Camouflage.jpg

Back