What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Goed bezig.

Zoiets mogen ze ook doen met de Amiga btw. en dan met SD cards ipv floppy's oid.
 
Ja, maar dan een frisse nieuwe, ipv een vergeelde ouwe lompe.
Maar een Amiga 600 remake met 1200 specs.
Ook beeldstreaming naar je scherm.

Spectrum is leuk, maar ik heb daar minder mee dan met Commodore. Daar ben ik mee opgegroeid. C64, C128 en Amiga.
 
Nieuwe goodies:

The King of Fighters '98:
KOF%25252098.jpg


Puzzle Bobble 3:
Puzzle%252520Bobble%2525203.jpg
 
cool.

Ziet er weer mooi uit.


Zijn die gekleurde mvs nu nieuwe of orginele cards. dat is mij nog niet duidelijk.
Ik dacht dat ze vooral zwart zijn, of doorzichtig
 
Da Dude":3tt7ab9n said:
Zijn die gekleurde mvs nu nieuwe of orginele cards. dat is mij nog niet duidelijk.
Ik dacht dat ze vooral zwart zijn, of doorzichtig

Het zijn gewoon originele cartridges. Ik heb nu twee mint groene (Metal Slug 3 en MOTW) en één blauwe (KOF '98), de rest zijn zwart.
 
Aangaande de mvs cart kleuren, hier wat knip en plak werk van Neogeo.com:

black - most games
grey - Poochi & Nanya or whatever it's called
white -Nightmare in the Dark, KOF '98
white SNKG - Japanese rental carts
translucent black - KOF 2000 or '99 can't remember, Metal Slug X
translucent blue - Metal Slug X, Captain Tomaday
translucent green - Metal Slug X, GAROU MOTW
transparent clear - 3 COUNT BOUT, SAMSHO, ART OF FIGHTING 2, ECT...
translucent yellow - Bust-A-Move Again
yellow - Martemelee
orange - Spanish KOF 2002
bright red - LOTS of Korean carts, like Shock Troopers
deep red/burgendy - KOF '99
blue - KOF '98, Bust-a-Move Again
bright green - JAP Martimelee
mint green - KOF 2002, JAP Garou MOTW
textured black - Metal Slug 4 cart
Clear with red bottom piece - Bang Bead, Garou MOTW
Clear with Green bottom piece - Garou MOtW
 
Deze week weer wat mooi spul binnen gekregen zoals:

- CPS 1 Street Fighter II The World Warrior
- CPS 2 Super Street Fighter II
- Sexy Parodius

57099D81-A99D-4367-9BE5-4BCC72249D70_zps0j6w9x4h.jpg

964C7A0D-69A7-431E-A627-A4DBE0C5A914_zpsxvlbk49d.jpg
 
Nog even op de Bonami beurs in Apeldoorn geweest.

2 boeken gekocht: Strategie guide van. SF vs Tekken en MvsC3


Er was een nieuwe Dreamcast game uit van Hucast: Ghost Blade.
Redux 2 was daar ook aangekondigt bij die stand.
retrospiel op FB verkoopt ze.



Verder zag ik nog een NES als arcade mini Table staan. Maar 8bit speel ik eigenlijk nooit meer.
Anders had ik hem misschien wel meegenomen.
20150329_114717.jpg


Zie mijn FB pagina voor foto's. Ik krijg ze niet gedeeld hier atm.
 
Gisteren weer een pakketje bij de buren mogen afhalen :lol:
Ja, het is een conversie, maar wel netjes en clean, werkt gewoon perfect!

4540BE50-6312-4841-8D48-11DBACB1A2A2_zps7a6lhvnd.jpg
 
Hebben die buren nog meer gave games? :-D

Vandaag de nieuwste GDEMU voor de Dreamcast binnen gekregen, mooi stukje PCB is het weer.

0A25565D-7025-4C86-9F15-C97E3127AB69_zps0ytpvdf3.jpg
 
Kon mij weer eens niet inhouden:

Dodonpachi%252520Daioujou.jpg


Eerste Cave spel dat ik ooit in een arcadehal heb gespeeld...kwam niet echt ver met één credit...nu nog steeds niet echt.
Nu nog eens een keertje Pink Sweets kopen en ik ben pas echt tevreden.
 
PascalP":wk4bemqr said:
Wist niet dat de order voor de GDEMU weer open was?
Voor even ja, is vaak maar 1-2 dagen per 2-3 maanden open.
Elke dag die pagina refreshen to get it - vrij waardeloos, maar de moeite waard 😉
 
waiwainl":34as05es said:
PascalP":34as05es said:
Wist niet dat de order voor de GDEMU weer open was?
Voor even ja, is vaak maar 1-2 dagen per 2-3 maanden open.
Elke dag die pagina refreshen to get it - vrij waardeloos, maar de moeite waard 😉

Thanks, had er al vaker van gehoord, maar zal het eens in de gaten houden!
Nu al spijt ervan dat ik vorig jaar nog een Dreamcast met gare laser verkocht heb...
Ben zeer benieuwd naar je ervaring hiermee!


waiwainl":34as05es said:
Hebben die buren nog meer gave games? :-D
Als het goed is hebben de buren eind deze week/begin komende week nog 2 mooie games voor me, keep you updated ;)
 
Back
Top