What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

sombetzki":32x9l41o said:
Nice man, mooi bouwpakketje!
Heb altijd al een zwak gehad voor bouwpakketten, warhammer etc.
En nee, ben geen nerd :P

Lol....iedereen die lid is op een forum zoals dit....is eigenlijk een Nerd. :oops: :!:

hipnerd.gif
 
Tja Warhammer 40K...ben al jaren bezig een legertje (Death Guard) te schilderen...ben gruwelijk langzaam en niet vaak gemotiveerd. Tegenwoordig schilder ik veel vaker miniatuurtjes voor een spel genaamd Strange Aeons...lekker kleinschalig skirmishspel.
 
groo1306":71t8ojua said:
Waar haal je het geduld vandaan? Ik zou gillend gek worden van dat gepriegel. :D

Heh...ik heb eigenlijk heel erg weinig geduld en deze in elkaar zetten gaat ook een beetje een hel worden, aangezien er geen echte handleiding is op wat foto's na. Je wilt ook niet weten hoevaak ik m'n vingers aan elkaar heb gelijmd of een miniatuurtje aan m'n vingers vast heb gelijmd...ben ook niet echt handig. Gaat uiteindelijk wel goed komen...denk ik...
 
Nou sterkte. We zien de foto's wel verschijnen als je er mee klaar bent. En natuurlijk van je vast gelijmde vingers. :mrgreen:
 
cthulhu":7x9m6xgf said:
Heh...ik heb eigenlijk heel erg weinig geduld en deze in elkaar zetten gaat ook een beetje een hel worden, aangezien er geen echte handleiding is op wat foto's na. Je wilt ook niet weten hoevaak ik m'n vingers aan elkaar heb gelijmd of een miniatuurtje aan m'n vingers vast heb gelijmd...ben ook niet echt handig. Gaat uiteindelijk wel goed komen...denk ik...

Heerlijk :-), klinkt bekend. Miniatuurtjes al helemaal een uitdaging, ik vind een grote arcade cab al een uitdaging om aan te klussen haha. Maar de aanhouder wint inderdaad. Veel succes (en een soort van plezier)
 
Het was even wachten, maar hij is binnen :-D

A27614CC-E024-4143-BF13-D0792308CE49_zpscktorsof.jpg
BC061AEA-7516-4BEA-993E-4C5DB343AD47_zps7oi7nfsz.jpg

Heb hem naast de echte gelegd en hij is verrassend gelijk :-)
 
Tof ding om te zien man waiwainl!

Stuur mij ff die oude Spectrum op dan :mrgreen: Kan ik hem mooi op mijn philips kleuren tv uit 83 aansluiten.
 
Back
Top