What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Cageman":3tcqergh said:
gave TV, beau!

Dankje wel cage
cthulhu":3tcqergh said:
Damn, mooi schermpje! Voegt dat het een gebogen scherm is ook daadwerkelijk iets toe?
Persoonlijk vindt ik het prettig kijken en de games op 1440 p zien er superstrak uit
En ik kijk graag films en series net jp world gekeken wel gaaf om die dinos zo te zien .
Ach ik hou er van
 
Een Taito Type X2 met multi game HDD en mount plate :-D
Zal voorlopig gebruikt worden middels SuperGun principe.

038F8EA7-EFE2-47D8-978D-B9D5156D6662_zpspq6dsw5c.jpg
 
Thanks! Ben er zeer blij mee...ik vind dit één van de weinige Black Labels die de moeite waard is om te kopen aangezien hij echt totaal anders speelt (en klinkt) als Dodonpachi Daifukkatsu 1.5. Persoonlijk vind ik de muziek en gameplay véél beter dan 1.5.
 
lorre001":mmnab78i said:
Geen autobomb +1
Gefeliciteerd vette titel weer

Thanks!
Bij deze heb je net zoals bij Saidaioujou de keuze of je autobomb hebt of niet...slechtste gameplay uitvinding ooit van Cave, die autobomb. Haalt gewoon de spanning uit een spel (en dan toch bij Akai Katana ook een autobomb in sneaken...zucht).
 
Back
Top