Mart":17gsmghq said:Nieuw ook gewoon !
Vet man.
sombetzki":3eztl0xk said:Check je batterij ff als je dat nog niet gedaan hebt. Hoop van die NOS kits hadden issues met de batterij die lekt had ik gelezen. Staat PGM ook bekend om
Zou jammer zijn als hij stuk ging.
Mooie aanwinst iig!
sombetzki":3p4svu40 said:Woohooo!
Lekker bezig Patrick, heb je ook lang genoeg naar gezocht of niet?
Waar gevonden als ik mag vragen?
(PS: moeten we maar ff progress/score bijhouden of nie)
Anunaki":s4givdga said:sombetzki":s4givdga said:Woohooo!
Lekker bezig Patrick, heb je ook lang genoeg naar gezocht of niet?
Waar gevonden als ik mag vragen?
(PS: moeten we maar ff progress/score bijhouden of nie)
Ik heb m uit Oostenrijk Anton, wel wat duurder dan de jouwe. Ik ga oefenen voor de 1CC nu 8)