What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

10832031_1120593037957949_1427146095_n.jpg
 
LEUK. boeit toch niet, is al mooi om plaatjes te kijken. Alsof ik de Gamplay of de PU van voor naar achter lees. kijk voor 2/3 ook alleen plaatjes.


GG voor de Ps4. Al veel over gehoord, maar wist niet dat die er al was. Injustice is gratis met een Plus account. Dat vond ik ook wel prettig.
 
GG voor de Ps4. Al veel over gehoord, maar wist niet dat die er al was. Injustice is gratis met een Plus account. Dat vond ik ook wel prettig.[/quote]

Vette game robin speelt top geen spijt van
 
Volgend jaar maar is voor kijken (vrijdag dus).

Waar heb jij hem gehaald? Import bij nedgame 65,- euro. Vind ik iets te duur.
Ben geen die-hard gg fan.
 
Mijn nieuwe Mediacenter. :D
Een mini PC van Dell: Inspiron Zino HD
Het is een Athlon Neo X2 Dual Core processor PC met 6 Gb Ram geheugen, 1 Tb hd, Blue ray speler, HDMI uit en draait op Windows 7.
En is maar 20x20x9 cm groot.

Gekregen als dank van een collega. Ik heb deze pc bij aankoop geinstalleerd, en altijd het onderhoud voor hem gedaan. Hij heeft nu een Mac, en ik mocht deze hebben als dank voor alle goeie zorgen.

Mame draait top, XBMC werkt lekkerder dan op mijn Ouya of Raspberrie toendertijd.
Kan ik beneden ook af en toe een arcadegame spelen

dell-inspiron-zino-hd.jpg


dell_inspiron_zino_hd_410_707119_g2.jpg
 
Gisteren op een roadtrip geweest voor 3 Zaccaria cabs, waarvan 2 voor mij:

2n1etg0.jpg


toen ik moe maar voldaan thuis kwam, lag mijn 161 in 1 MVS card ook nog eens in de bus

2iuxllf.jpg


weer genoeg te doen deze winter
 
Mooie gets weer allemaal! Guilty Gear blijft een bloedmooie game om te zien he
Anunaki gaat ook hard met zijn cab collectie zeg!

Ik speelde vandaag voor Pieter Post maar kon onverrichte zaken weer naar huis omdat mijn postbusje te klein is. Volgend weekend maar met aanhanger nog een ritje maken;

9E801E69-EE74-4468-9B21-D77E7ABE3E7D_zpsjmtshzfq.jpg

Scheelde echt maar een paar cm of hij had wel gepast :(

En voordat iedereen roept van oh wat jammer, slechte cab voor conversie, kut game etc... De monitor van deze is kapot en daar is de prijs ook naar 8-) Ik ben iig happy als een klein kind ook al staat hij nog niet thuis.

Kreeg er gratis nog een 2e 15k/24k monitor bij, die ook een issue heeft, maar wie weet is het wel een easy fix voor de staart.

Eerste racer voor het STNGC!
 
Mooie cab! Inderdaad niet de beste basis voor een conversie, maar wel echt een mooi ding met die kleuren. Was hij te lang of te hoog? Monitor kan er namelijk erg makkelijk af. Voor de lengte heb je een ijzerzaag nodig :)
 
Ik heb m'n daytona ter plekke losgeschroefd en letterlijk in een Mazda 323 sedan gestopt:
1989_Mazda_323_(_BG_)_sedan_001_3114.jpg

Ik had alleen geen plek voor de beeldbuis maar die was bij mij toch kapot en heb ik daar gelaten.
 
Cageman":15qpl44m said:
Mooie cab! Inderdaad niet de beste basis voor een conversie, maar wel echt een mooi ding met die kleuren. Was hij te lang of te hoog? Monitor kan er namelijk erg makkelijk af. Voor de lengte heb je een ijzerzaag nodig :)

Ai, het was idd de hoogte... :(
Gelukkig heb ik een trekhaak en staat de cab op 20 minuten rijden van mijn huis, dus dat komt volgend weekend wel goed. Zou mooiste zijn als ik tegen die tijd ook de nieuwe vloer in de units heb, kan hij direct op plek worden gezet!

Vind het zelf ook echt een mooie cab, en hij ziet er ook nog verrekte netjes uit! :D
 
Haha, cool!

Vandaag 2e poging gedaan om de Le Mans 24 op te halen en met succes!

7753767F-7B63-4567-93B2-417301830D5D_zpswyunbv0h.jpg

Mooi vast gemaakt achterop een tandemasser en zo naar huis gereden, waar bleek dat hij natuurlijk niet door de deur paste...
Maar, dankzij Cage zijn uitleg (nog bedankt!) over demontage, het bovenste deel verwijdred incl monitor waardoor hij wel door de opening paste!

C5EF2B2A-60D2-4AE3-9644-D64C933F4001_zpshlxqu0vd.jpg

Gezien het STNGC nog steeds een work in progress is, blijft hij eerst zo staan totdat de vloer helemaal klaar is en hij op plek kan komen. Heb al wel even proef gezeten en als een klein kind aan het stuur geslingerd :P
 
Heb al wel even proef gezeten en als een klein kind aan het stuur geslingerd :P

hahahaha, herkenbaar. Hoe vaak ik niet langs mijn vewlix loop, en ff de buttons bash, of een slinger aan de stick. Ik zou er ook instappen en proefzitten. :D


Zo mijn oudste zoon heeft zijn Xbox One bij elkaar gespaard met COD adv Warfare.
Ik heb meteen Killer Instinct voor hem gekocht. Had ik hem beloofd. En eerlijk gezegd, dat papa die graag wil.
Mijn zoon had hem anders zelf ook gekocht.
Wat een enorm vette game is dat zeg. Was altijd meer van de MK. Maar deze is echt 1 bonk spectakel.

Killer_Instinct_retail_cover_art.jpg
 
Back
Top