What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ghehehe Pas vette shizzle man, ik kom graag een keer langs om een portie te racen. :mrgreen:
Het ziet er elk deel ook echt steeds realistischer uit man WTF :!:

ik weet wel een cab waar deze niet zou misstaan en het is niet de cab van arjan
 
Thnx mannen,

als ik perfecte laps rijd dan post ik die missch nog wel :o

vaak rij ik niet perfect door de sheer graphics van die next gen arcade games :shock:
 
Niet game gerelateerd (hoewel er wel twee computerspellen van Devilman zijn), maar wel extreem blij dat ik hem binnen heb. Na zo ongeveer 15 jaar zoeken (misschien zelfs nog wel langer), heb ik eindelijk de soundtrack van de eerste twee Devilman films binnen.

_DSC9527.jpg


Ben sinds mid jaren 90 fan van de Manga/ Anime van Devilman en heb over de jaren flink wat spullen verzameld inclusief twee tattoos...beetje geobsedeerd misschien.
 
Valt best mee. Moet ik je forumnaam anders aanpassen naar cthulhu-OCD? Dan hoeven mensen er niet meer iedere keer naar te vragen ;)
 
Back
Top