What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Enorm kicke zeg, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!

Thanks mannen :)

Ik ben al zo lang verliefd op deze cabs.. Beetje de 'Vewlix onder de drivers', imo. Had hem al een tijdje op een wishlist staan bij Jinxz; Zonder hem had hij er natuurlijk niet gestaan. Ben echt zo blij als een kind. Ik heb ook gewoon een kwartiertje in een foetushouding naast de cab gelegen toen ik hem voor het eerst zag, inclusief duim in mijn mond :D

@marco: Haha! Je mag mijn first dibs op jouw cab laten vervallen :) Maar linked play gaat hem voorlopig niet worden. Jij hebt ID6, dit is ID5. Ik ga nog wel een Ringedge aanschaffen met ID6, maar dan is er voor linked play ook nog een server nodig (nog een ringedge met speciale software). En dan moeten de twee units via Internet (VPN bv) naar de server kunnen komen. Als de hardware beschikbaar is (ergens in de toekomst) is dat wel superleuk om te proberen te realiseren!

Denk dat Chris nog wel de server heeft liggen. Mijn id was namelijk gekocht als twin. En als iemand het werkend kan krijgen ben jij het wel. Geniet ervan, want deze driver is wel echt hele vette shit

Als we dan toch bezig zijn, een rgb scart cable voor mn Coinops / B&O MX7000 setup

2hns4dz.jpg

daar is mijn aankoop dan de Xbox met CoinOps 6 er op
ik heb hm al een paar dagen in huis
maar nog niet op gespeeld,moet ff het juiste kabeltje hebben

IMG_1930_zpsff5ebe18.jpg

Cageman":392bwcdm said:
Thanks mannen :)

Ik ben al zo lang verliefd op deze cabs.. Beetje de 'Vewlix onder de drivers', imo. Had hem al een tijdje op een wishlist staan bij Jinxz; Zonder hem had hij er natuurlijk niet gestaan. Ben echt zo blij als een kind. Ik heb ook gewoon een kwartiertje in een foetushouding naast de cab gelegen toen ik hem voor het eerst zag, inclusief duim in mijn mond :D

Ik zie dit nu pas, top!! ID5 is de bom! superuitdagende game!! geniet ervan!

ruderudie":2a09dbkv said:
Vet hoor Arjan, staat ie op zolder of bij het ngc ?
Vanuit gaande dat hij geen vlaggetjes op zolder heeft evenals een darius kast, denk ik dat ie @ NGC staat ;)

Mooie finds iedereen.
Die ID5 is echt niet normaal. Ik kan me de foetus-houding goed indenken ;) 't is inderdaad de vewlix van de racecabs. Nu nog een manier vinden om de stuuruitslag te beperken voor andere racers.
Die server van de ID6 heb ik inderdaad achter gehouden om ooit eens door het geschikte persoon een manier te laten vinden om een paar cabs via een vpn aan elkaar te knopen. Het lijkt full circle te komen ;)

@waiwainl, enorm vette get! Ik wil zelf voor de USB-variant gaan, maar bij een kleine selectie aan games is de GDEMU absoluut het beste van het stel!

Nog binnen gekomen een game waarvan ik tot vorige week pas wist dat ie uitgebracht was op de DS notabene!
Een bitch om te krijgen voor een goede prijs :D
Speelt vast voor geen meter op dat kleine hori scherm :mrgreen:
KetsUIDS_zps0a6072aa.jpg

Back