What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

sombetzki":3mkbttby said:
Je kunt ook gewoon een of andere lame SNES game opofferen en de shell gebruiken.
Street Fighter bijvoorbeeld :D

Gelukkig was er geen street fighter 1 op de snes, alleen street fighter 2. Duitse cultuurbarbaar :mrgreen:
 
Marcosan30":2cibpvhx said:
sombetzki":2cibpvhx said:
Je kunt ook gewoon een of andere lame SNES game opofferen en de shell gebruiken.
Street Fighter bijvoorbeeld :D

Gelukkig was er geen street fighter 1 op de snes, alleen street fighter 2. Duitse cultuurbarbaar :mrgreen:

Mierenneuker. Ik zei toch Street Fighter, lekker boeie welk deel...

Hier een chick met een vis om het goed te maken
lvmn.gif
 
vast voor vaderdag...
opgehaald bij dhl schiphol
 
Marcosan30":27tof13o said:
Nice dayo, laat even weten of die nieuwe wolfenstein wat is :D
Persoonlijk vindt ik de game top .
Grafx zijn oke zitten harde scenes in
Helemaal mijn straatje. 😉
 
Ochtendje Nijmegen. Alle 3 geslaagd.
De Linker SF4 fig is van mij, de andere 2 hebben mijn kids uitgezocht

10357263_555790634530109_680335802106467781_n.jpg


Vond hem wel passen bij de SF4 art op mijn Vewlix
 
Welke heb je het meest gespeeld tot nu toe Beau?
Twijfel tussen MK8 of Wolfenstein.
En waar haal jij die imports tegenwoordig. Amazon is weer verzendkosten gaan rekenen en laten de prijzen niet meer zo snel zakken...
 
Ik speel wolfenstein en mk8 beide top games .
Mk8 ziet er top uit jammer dat de wiiu regio locked is.
En wolfenstein is een lekkere fps harde actie .
Ik koop mijn games bij vgp canada wolfenstein 43 euro incl verzenden als je betaald met pp is het 45 euro
Geen tracking en duurt van een tot drie weken tot hij op de deurmat valt .
Ik bestel meestal meer dingen en dan geef ik aan met dhl en dan is het met 3 dagen in huis.
 
Ik heb mijn outdoor cab binnen. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmh

foto+1.JPG


foto+2.JPG



Kan ik buiten ook aan de knoppen zitten hahaha :mrgreen:
 
prima. Maar mijn achtertuin is niet zo groot, 10x5 m (voortuin is groter, maar vol planten). Als Hasan komt helpen met de burgersflippen......
 
Auqapazza ps3 van atlus/examu




als je deze game opzoekt kom je ook battles tegen in de asia regio.
wel cool om te zien
 
Beatmaster-P":2gp242qz said:
Wauw, ziet er vet uit.

ik had hier alleen maar over gehoord nml..
Het ziet er top uit en speelt ook top
en dat voor 18 euro incl verzenden kan je geen miskoop voor doen denk ik.
 
Heb ik laatst hier in de winkel zien liggen. Misschien moet ik die ook maar eens gaan halen, was dat spel alweer vergeten.
 
Back
Top