What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Cageman":2322iy0m said:
Marcosan30":2322iy0m said:
Gestuurd van mijn 8bit Nintendo
LOL

Ik heb deze game nog nooit gespeeld. Blijkbaar een gemis in mijn opvoeding, als ik de response van Marco lees :)

Geen probleem Arjan hoor, Refik en ik geven je wel een klein beetje heropvoeding; Refik neemt je wel even in de Sharpshooter en dan doe ik wel een Sweet chin music :D google is your friend olde gloepert 😉
 
Sinds afgelopen vrijdag deze in mijn bezit! (met dank aan refik moet ik zeggen 8) )
Incl originele artwork en manual :D

foto6_zps725f83ee.jpg
 
coole aanwinst !
wil ook nog een keer zo een cab scoren of zo een naomi.

ik heb deze vandaag binnen gehad
1012897_592134920871562_163653364_n.jpg
 
Hello arcadeverzamelvrienden,

Tot op heden had ik nog niets in de galerij gepost, maar vandaag heb ik wel iets bijzonders in de post gekregen wat ik graag met jullie wou delen. Er zaten zelf Japanse doekjes bij waarvan ik eerst niet begreep waarom die erbij werden geleverd, inmiddels is het doel me steeds duidelijker geworden met het aan en uitkleden van Japanse vrouwen 😉

is5WLjaAEOh1r.JPG

iJF1ArbHvIDg6.JPG
 
lorre001":lie0e191 said:
fantastische aankoop! ben wel bang dat als we bij marco op bezoek gaan we pas na een maand weer vertrekken

No problem, je krijgt bij mij een kamer met cab naar keuze (jvs multiracer room, id6 room, NNC room en hopelijk binnenkort de egret 2 room) :mrgreen:
 
Jeez!! Marco, wat een vette aankoop! Veel plezier ermee, het is alleen jammer dat je een belabberde gamer bent :D
 
Da Dude":1cl8275p said:
Hij kan nu tenminste oefenen.

Kijk er is hoop :mrgreen: ik zuig in de meeste spellen (behalve puzzle bobble) maar ik heb me toch een plezier :D
Oh en has, ik hou nog steeds van je Turkse Adonis
 
Back
Top