What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

beau":oux2j44a said:
sombetzki":oux2j44a said:
Fuck! Nice man! En waar heb je die vandaan als ik mag vragen... gezien er Holland in staat :D
ooit gekocht bij dragonfly

Cool. Wist niet dat DragonFly zulke goede games had. Op de website staan alleen maar mindere titels te koop.

sombetzki":3eai07k1 said:
beau":3eai07k1 said:
sombetzki":3eai07k1 said:
Fuck! Nice man! En waar heb je die vandaan als ik mag vragen... gezien er Holland in staat :D
ooit gekocht bij dragonfly

Cool. Wist niet dat DragonFly zulke goede games had. Op de website staan alleen maar mindere titels te koop.

Klopt ik heb hem toen leeg gekocht :mrgreen:

hele mooie game die viper phase. staat nog op mn verlanglijstje.

gisteren kwam deze rakker binnen. helaas met dikke importfee aangezien mn 'vrinden' van sophia corp het volle bedrag op de doos hadden geplakt :S de pret is er niet minder om.

lorre001":3b6ok0z5 said:
hele mooie game die viper phase. staat nog op mn verlanglijstje.

gisteren kwam deze rakker binnen. helaas met dikke importfee ...

Fat_Fairy_by_Billiardgirl.jpg

Lijkt me ook kut als deze ineens bij je voordeur staat.

Mooie spulletjes. Ik heb ook altijd douanegedoe als ik iets vanuit Japan laat komen, maar bij mij zet Sophia Corp altijd een zwaar fictief bedrag op de pakketten (meestal rond de 2000-3000 Yen per spel).

ik had er wel om gevraagd en ook de proforma invoice was goed, maar schijnbaar is het vanaf daar misgegaan.
volgende keer maar wat meer aandringen op lage vermelding.

liever zon import-fee dan onze zure pakketbezorger, wat is dat een vervelende vent.

EDIT: Effe dat plaatje wat kleiner gemaakt, was gepost vanaf m'n telefoon dus had geen idee van de grootte. :P

Heb mezelf op wat game soundtracks getrakteerd :)

mPSd0vFl.jpg

Saya no Uta OST Gradius THE SLOT OST
De pachislo soundtrack is voor jou, Cage. PM me je adres maar, ik stuur hem morgen op.

Gisteren een aantal pakketjes ontvangen.

DC van Ken overgenomen. Ziet er nog zeer goed uit. Thnx!

- foto -

Custom VGA-kabel voor de Dreamcast, via Cabou. Heeft een VGA-uitgang en een 3.5mm female stereo plug. Kan ik eventueel hoofdtelefoon aansluiten of doorlussen naar de versterker, of in geval van nood een simpel speakersetje aansluiten. *^-^*

En ik was nieuwsgierig naar Vampire Savior. Heb de PS1 versies kunnen regelen.

- foto -

De Vampire Savior/Darkstalkers games zijn echt tof :P Wat betekent die EX edition eigenlijk? Mijn SF vs X-men is ook een EX edition maar ik zie niet veel speciaals t.o.v. de originele arcade versie.

Welkom tot het B&O clubje :)

ChapDDR":32yavmmj said:
Ik hoop dat je een setje pleisters hebt want de D-pad van de DC is een vingersloper als je FG speelt :P (Of een arcade stick hebt)

Mijn PS1 en B&O pickup:
12953125345_38dab60f11.jpg

12953269543_f2055b61f5.jpg

Back