What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ratson":11nrxl75 said:
govertguitar":11nrxl75 said:
Vandaag View Point binnen voor de MVS. Damn dat spel is moeilijk :p

Je bedoelt: bijna niet te doen zeker?

Krijg de eerste baas niet eens verslagen haha. Maar ben redelijk noob met shmups. Die klote lasers die na die kogels komen zijn irritant omdat ik dan naar de kogels kijk ipv de boss.
 
Pakketbezorger kwam wat afleveren op 't bedrijf waar ik werk en kwam vervolgens mij tegen. Blijkbaar herkende de pakketbezorger mij, want hij vertelde dat 'ie een pakketje voor me had (noemde het adres op). Dus meteen maar in ontvangst genomen. Dit zat erin:

- foto -

Nu is 't alleen nog wachten totdat de Dreamcast van Ken er is. Heb door Cabou een custom VGA-kabel voor de Dreamcast laten maken. Vervolgens een SLG3000 ertussen en kijken wat 't allemaal doet. Heb er nog totaal geen ervaring mee. :D
 
Ik hoop dat je een setje pleisters hebt want de D-pad van de DC is een vingersloper als je FG speelt :P (Of een arcade stick hebt)

Mijn PS1 en B&O pickup:
12953125345_38dab60f11.jpg

12953269543_f2055b61f5.jpg
 
c4ke":8mc8lr1m said:
Pakketbezorger kwam wat afleveren op 't bedrijf waar ik werk en kwam vervolgens mij tegen. Blijkbaar herkende de pakketbezorger mij, want hij vertelde dat 'ie een pakketje voor me had (noemde het adres op). Dus meteen maar in ontvangst genomen. Dit zat erin:

00089326bffa4c3ba563782a7267c085.jpg


Nu is 't alleen nog wachten totdat de Dreamcast van Ken er is. Heb door Cabou een custom VGA-kabel voor de Dreamcast laten maken. Vervolgens een SLG3000 ertussen en kijken wat 't allemaal doet. Heb er nog totaal geen ervaring mee. :D
Mooie spellen.
 
YES, eindelijk is hij binnen.......

truxton-pcb.jpg


Nu nog de monitor van de cab draaien, want met je hoofd in TATE-mode spelen is niet zo prettig ;). Heerlijk, eindelijk het arcade origineel spelen van het spel welke ik als kleine koter op de Mega Drive speelde!
 
2484.jpg

Had eentje voor Hong Kong Dollars, nu dus vervangen door deze die voor 100 Yen is.

en

1602.jpg

Past helaas niet op m'n NAC...coin entry is te lang...zucht.
 
Waar heb je die chrome slot weg? Ik heb net voor $14 eentje uit taiwan besteld, hoop dat die wel op mijn Astro past dan :)
 
Had je btw 1 besteld Alex? Anders wil ik deze van cthulhu wel overnemen?
Ik heb 1 op de Astro, maar niet op de Naomi...
 
Asure":gtsqr0fe said:
Waar heb je die chrome slot weg? Ik heb net voor $14 eentje uit taiwan besteld, hoop dat die wel op mijn Astro past dan :)

Uit Frankrijk. Hij is helaas een stuk langer dan die voor de NAC...de schroeven zitten niet op dezelfde plaats.
 
Da Dude":1hq96rjt said:
Gewoon lading kit ertussen ;-)

Ook een oplossing...toch maar niet...misschien kan ik de zwaar vergeelde coin entry nog overspuiten met m'n airbrush ofzo.
 
Back
Top