What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

@Jinxz: Het zijn trommels voor de Playstation 2. Je moet ze nog wel even zelf in elkaar zetten. En dan ziet het er ongeveer zo uit:


:D
 
Kan je ook zo'n grote zoals in de arcade kopen voor op je PS2 :P

En heb je ook Donkey Konga? Dat is ook echt de bom.
 
Kan je waarschijnlijk net zo goed meteen een arcade cabinet aanschaffen. Heb je 't meteen goed geregeld, haha. :D

Donkey Konga is ook erg leuk. Ik heb nog niet zo lang geleden de Japanse delen (1 t/m 3) hiervan ontvangen.
 
Ja de broer van een vriend van mij is er gek op.

Is Donkey Konga 3 het waard om op een pal Gamecube te spelen? (50hz)
 
c4ke":teibrdvn said:
Een pakketje waar ik erg blij mee ben;

64477f17b5322139b63e908844ba8ea9.jpg


Voorheen moest ik telkens op een setje bij iemand anders spelen. Nu niet meer. ;-)



mooi man, beetje jaloers wel
 
ChapDDR":3deq2esl said:
Is Donkey Konga 3 het waard om op een pal Gamecube te spelen? (50hz)
Ik heb ze enkel gespeeld op een PAL Gamecube m.b.v. de Datel Freeloader. Werkt allemaal prima, op 1 punt na; Savegames lijken namelijk niet te werken. Daar heb je schijnbaar wel een Japanse Gamecube voor nodig. De spellen zijn al te krijgen voor 350 tot 500 yen (excl. shipping). Geen geld voor het plezier dat je er mee hebt. :-)
 
Ligt het aan mij of is haar gezicht een beetje raar? :P (Kan ook aan de hoek van de foto liggen)

Ik zou zelf super graag een darkstalkers figure willen maar ik voel mij dan zo'n perv :oops:
 
Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!
 
Robert":ja5h73tg said:
Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!

LOL haha shit happens.

Ik zat eens met smart op een doos uit China te wachten met bijna letterlijk een dag lang de voordeur klink in m'n hand. Vervolgens kwam het die dag niet aan (was wel 'en route' op track-trace) en toen ik de tracking ververste stond dat het pakket retour afzender ging omdat ik niet thuis was...
Shit happens. Transport branch blijft oplichterij 1e klas.
 
Robert":1u3dvkfm said:
Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!

Altijd weer leuk...iets verwachten en dan teleurgesteld worden als je het Pieter Post busje voor je deur ziet staan en weer weg ziet rijden zonder het langverwachte pakket af te leveren...zucht.
 
cthulhu":44n2qms5 said:
Robert":44n2qms5 said:
Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!

Altijd weer leuk...iets verwachten en dan teleurgesteld worden als je het Pieter Post busje voor je deur ziet staan en weer weg ziet rijden zonder het langverwachte pakket af te leveren...zucht.


Daarom heeft de bezorger bij mij mijn 06 mis nooit een pakket
Soms wel last van zijn rug :mrgreen:
 
Oja dit zijn mijn aankopen van de laatste 4 weken....
Namco system 256 met capcom fighting jam en sengoku basara x
Street fighter 2. Turbo cps1
Pgm igs. Spectral vs generation
Sega puyo puyo Met original arts
Sega st-v bord met shienryu
Xrgb 3 upscaler
 
beau":1vcg6m7o said:
Oja dit zijn mijn aankopen van de laatste 4 weken....
Namco system 256 met capcom fighting jam en sengoku basara x
Street fighter 2. Turbo cps1
Pgm igs. Spectral vs generation
Sega puyo puyo Met original arts
Sega st-v bord met shienryu
Xrgb 3 upscaler

Nice man! Zou je de original arts van Puyo Puyo voor mij kunnen inscannen? :mrgreen:
Die mis ik namelijk
 
Oeiiii Beau, die Street Fighter 2 Turbo wil ik ook... ik heb gewoon een speciaal gevoel bij Turbo... al speel ik ook graag met Cammy uit Super :P
 
sombetzki":31251tqm said:
beau":31251tqm said:
Oja dit zijn mijn aankopen van de laatste 4 weken....
Namco system 256 met capcom fighting jam en sengoku basara x
Street fighter 2. Turbo cps1
Pgm igs. Spectral vs generation
Sega puyo puyo Met original arts
Sega st-v bord met shienryu
Xrgb 3 upscaler

Nice man! Zou je de original arts van Puyo Puyo voor mij kunnen inscannen? :mrgreen:
Die mis ik namelijk

Ik zal effe kijken wat ik kan doen voor je 😉
@ dlx ja streetfighter is top !!
 
Back
Top