What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

:mrgreen:
ik vond altijd naast MK ook Tekken wel leuk, heb alle delen wel gespeeld en heb ook diverse figures ervan,
en aangezien ik niet veel meer van MK kan vinden dat ik nog niet heb, dacht ik ik scoor wat Tekken dingen
Heb ook een paar Tekken pcbs maar ik moet me er eens in gaan verdiepen hoe het werkt met zo een supergun en waar ik zoiets kan kopen en dat ik ze met een open opstelling met joysticks enzo kan checken / spelen op een monitor

yes ubervet en in 24khz plug and play op de cyberlead, via JVS

had er 260 euri voor betaald met shopping uit japan en van elke game kreeg ik te horen dat dat vel te duur was etc
voorlopig zie ik ze niet staan en het boeit mij eigenlijk ook niet zo of het te duur was, gewoon een uber game

zpeakabonk":180hnv4c said:
het boeit mij eigenlijk ook niet zo of het te duur was, gewoon een uber game

Kijk, en daar gaat het uiteindelijk om...wat JIJ vindt dat het waard is, uiteindelijk is het het spelen van een, voor jou geweldig, spel waar het om draait (dat willen mensen nog wel eens vergeten).

Ja helemaal waar natuurlijk, alleen is dit toch gewoon handel of niet? Ik begrijp en volg je blijkbaar niet helemaal wat nu precies je end game is met dit soort dingen zpeakabonk.

Nou, zo kom je er wel. Wat een vreselijk irritante reactie op een doodnormale vraag, heel erg kinderachtig.

zpeakabonk":1k2dyeja said:
je zal me inderdaad niet kunnen volgen nee

Haha, echt grappig om te zien wie vriendjes zijn van elkaar! Typische opmerkingen op kritiek, keep up the good spirit zpeakabink! :mrgreen:

nee hoor, maar waarom moet alles handel zijn in jouw ogen?
meer als 65% wat ik haal is persoonlijk de rest inderdaad voor evt handel

was een gewoon antwoord op een gewone vraag

Als je nou gewoon antwoord dat 65% van je aankopen voor jezelf is en de rest voor de handel is er toch niks aan de hand? Als je foto's plaatst met dubbele aantallen van games e.d. lijkt het me vrij logisch dat er een dergelijke vraag komt. Zeker als je vanuit Frankrijk handel drijft in vage buy & sell posts zonder enige duidelijke achtergrond, bij mij in elk geval volledig onbekend.

hoi

dat het gevraagd word waarom niet,maakt mij niets uit, het is een vrije wereld :D
vage posts ok, dat zal dan wel, overal staat een prijs bij en voor info kan je altijd een MP sturen
in mijn handtekening staat ook mijn website, en daar kan je ook nog eens alle info terugvinden
en als je op mijn pseudo zoekt zie je ook dat ik een redelijke retro game collectie heb en flipperkasten en arcade's heb, verkoop, repareer, dus alles gewoon duidelijk.
maar ik snap de ophef niet, als ik op een willekeurig forum kijk zie ik altijd de zelfde namen terugkomen in de verkoop topics, die hier ook gewoon member zijn en mij maakt dat persoonlijk niets uit,

snap sommige reactie's niet als er een foto geplaatst wordt, alsof het stoort dat bepaalde mensen iets te koop aanbieden, alsof het een alleen recht is

als het product en de prijs klopt gewoon niets mis mee toch? en als de prijs not done is gewoon laten liggen

vond het persoonlijk wel wat sommige foto's van asura buster, of een bomberman daman met het poppetje er nog in, maar zal ze op verzoek maar niet meer posten

cheers michael

Buiten het feit dat ik de helft van je post niet kan volgen vanwege het gebrek aan een enkele hoofdletter, punt of komma moeten we het hier maar bij laten. Doe vooral wat je niet laten kan, maar iets meer informatie bij je topics in buy & sell, zoals foto's, staat van goederen, leveringsvoorwaarden etc. zou geen overbodige luxe zijn. Succes!

M'n leven is weer een stukje makkelijker geworden:

90474A++.jpg

Psykick":2zw6jp3v said:
Netjes hoor! Wat heb je ervoor betaald en waar heb je hem gehaald?

Nog niet uitgeprobeerd, maar ben er heel erg blij mee. Hij kostte 150 Euro en bij Eleshop gekocht: http://www.eleshop.nl/aoyue-474a-desoldeerstation-p-152.html
Mooi apparaat en ziet er zeer degelijk uit, veel beter dan andere desoldeerstations uit het betaalbare segment die ik heb gevonden. Ik ga hem deze week uitproberen op wat losse en defecte PCB's die ik heb liggen van m'n flipperkast, daarna op een CPS2 spel om de batterij te vervangen.

Overigend, Anunaki was naar een desoldeerstation op zoek en Cageman gaf deze link...aangezien ik ook nog naar een betaalbare op zoek was, kwam het zeer goed uit.

Back