What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

die staat nog op mijn lijstje een wonderboy. ... wat een gruwelijke game is dat

Vanaf mijn mobiel verstuurd
 
Heb een bootleg (uiteraard) met 'Escape' license op het titelscherm :)

Deze heeft een tijdje in mijn kast gezeten, maar ik kon er niet helemaal inkomen. Na een paar levels is er teveel om te onthouden voor mij helaas.
 
82gd.jpg


daar is ie dan toch, mijn 1e candy
 
Dat was ook mijn eerste Candy. Zo mooi model.
Heel veel plezier ermee.



---plinkt een traantje weg---
 
Mooie Cab dude! Nu nog een paar actiefoto's met Snow Brothers er in! :D
 
hahahaha, Dr Phil

ik zag dat helemaal niet man, ik zag alleen die prachtige cab staan in mijn woonkamer

mn buren verklaren me nu wel voor gek denk ik, nu de zoveelste cab naar binnen kwam rijden :mrgreen: :mrgreen:
 
het geld is ff op, ik moet mijn Hyper Olympic nog opknappen en dan is de line-up voorlopig even klaar

(denk ik)
 
Paar dagen geleden binnen gehad neo geo mvs 2 slot
zo kreeg ik hem ...

toen met staalwol 0 geschuurd.

en zo is hij nu
 
ja dat is de fijnste die gebruik ik ook met het glas
 
Back
Top