What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

tx.... ben erg blij ermee

moet nog wel eea aan gebeuren voordat hij in volle glorie kan shinen. en ik moet nog een stepdown ertussen halen, dat had ik natuurlijk allang kunnen doen en nu heb ik hem eindelijk en kan ik hem nog niet aanzetten :(

ik heb sowieso al een mooiere bezel ervoor liggen en er komt nog nieuwe T molding en side art uit de VS (zat erbij maar waren ze vergeten mee te sturen :roll: )

De cardboard/ plastic bezel voor om de monitor ontbreekt, moet ik nog ff wat voor verzinnen en de joystick rammelt een beetje.

verder nog wat TLC uiteraard, maar hij hoeft van mij zeker niet 100% mint te zijn..... het blijft een kast uit 1981

Vandaag kwam de Fedex langs met 15x Taito TypeX2's. De eerste doos die ik open trok had een 207a, degene die SSF4ae draait.
Zal ze na 24uur even allemaal checken en aansluiten. Ze moeten eerst even acclimatiseren want ze voelen ijskoud aan.

IMG_0706b.jpg

Mooie spulletjes allemaal!
Vandaag bij mij gearriveerd:

Knights of Valour 3.
KoV3.jpg

Geweldig spel en echt gigantisch groot...begrijp nog lang niet alles aangezien ik geen Chinees spreek of kan lezen, maar ik denk dat ik toch maar de memory cards moet gaan gebruiken om verder in het spel te komen.

Een tijdje geleden al ontvangen, maar sinds kort helemaal compleet vanwege de Xbox 1 adapter. Aangezien ik deze stick het meest gebruik op mijn Xbox 1 icm CoinOps. Artstyle is 'geleend' en een eerbetoon aan één van mijn favoriete comic artiesten: Joe Madureira. Natuurlijk is de stick gemaakt door Grandmaster Jinxz !

Is het de moeite, is het de moeite... tsja

Ken je adventure island op de NES? is nl dezelfde game. Ingewikkeld verhaal, komt er op neer dat Escape de licentie heeft verkocht als ik me niet vergis en dat ze voor Nintendo enkele sprites hebben vervangen.

Is voor mij pure nostalgie, was naast Alex Kidd de eerste platformer die ik speelde op mijn Master System. t is een behoorlijk pittige platformer met hoop grappige elementen. Wel repetitive qua enemies en level design, ma goed, t is ook 1986 en 8bit...

Ik houd ervan iig! Steeds meer classics op mijn lijstje compleet! :D

Fantasy Zone en Wonder Boy. Nu nog graag een keer een Splatterhouse en dan zou ik het zo eerst niet weten qua classics. Staat uiteraard nog een shitload aan shmups op mijn verlanglijstje ;)

Wonderboy is een topper van een platformer, moet je proberen

En das niet repetatief zit gewoon een hele toffe flow in, dat is het. :)

Wonderboy is imo ook echt een game voor stick en knoppen is veel minder met een pad.
Mooie aanwinst !

Back