What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Behoorlijk wat fan service, de nipples en panties vlogen me al om de oren in een paar van die 'finisher' filmpies. Ik moet verder helaas zeggen dat ik meer de charme van de 90's graphics kan waarderen, en niks heb met deze moderne games. Zelfs de pseudo-3d streetfighter en mk9 konden mij niet bekoren :)
 
post uit ....japan 8)
sega ringwide met chaos code 1.02 laatste versie draait op dit moment in Japanse arcade,s

wel de verkeerde power cable gehad maar goed we wachten op de nieuwe.


dus kan nog niet gamen maar goed nog effe geduld.
 
Blijft leuk he, dit soort mobootjes binnen krijgen ;-)

wat ik uit de foto haal is dat je wel het 110v kabel naar de voeding hebt, maar
ik zie op de foto juist het 8 aderig kabel niet (4 zwart/4 geel) tussen voeding en mobo.

die moet ie ook nog ff nazenden dan..
 
gelukkig!

dat andere kabel is gewoon standaard 110v stekker naar 3 polig standaard jst connector van Sega.

komt goed dan (kan die roze blauwe ook zo omkatten naar 100v stekker voor je)
 
Hey beau, ik zie elke keer prachtige hardware die je bestelt. Nu ook weer.

Ooit nog een cab voor erbij????
 
Was er al een tijdje aan toe dus vorige week kwam m'n PC upgrade eindelijk binnen. Haswell 4670K, Gigabyte Z86-HD3 mobo, 8GB DDR3 en een 128GB SSD. Gelijk ff een foto van m'n triplescreen desktop gemaakt. Ik draai nu 5760x1200 pixels. De 2 zijschermen zijn 1080 maar ik werk het liefst op een 1200 scherm dus is de middelste 1920x1200.
IMG_9970.JPG
 
Arcade gek zei ik wil ook wel zo,n glasplaatje voor mijn gameroom....
nou hier is hij dan de volgende keer neem ik hem mee .
 
Sp33dFr34k":355rg56z said:
Moet je 3 dezelfde nemen man! ;)

Welke monitoren zijn het?

Ik begon met de middelste Samsung 245B vanwege de 1920x1200 resolutie maar die is al een tijdje uit de handel. De 2 buitenste schermen zijn Acer schermpies. Uiteindelijk gebruik ik alleen het middelste scherm om mee te gamen. De afwijkende resolutie is inderdaad wel een issue m.b.t. eyefinity gaming maar zou het toch niet gebruiken.
Heb het wel eens geprobeerd door de middelste op 1080 te zetten maar daar heb je eigenlijk een nog dikkere videokaart voor nodig.


beau":355rg56z said:
Arcade gek zei ik wil ook wel zo,n glasplaatje voor mijn gameroom....
nou hier is hij dan de volgende keer neem ik hem mee .

Nice!
 
Beatmaster-P":3a11vjax said:
He Beau,

gaaf man (leuke onderzetter ook ;-))

ik ben benieuwd naar Donalds reactie als ie deze ziet!

Ja door de neo standard kwam hij mooi tot zijn recht
Anunaki":3a11vjax said:
Heel vet beau, kan ik ook zo'n ding bestellen bij je?

Ik vind het echt gruwelijk

Kan zijn 25 euro perstuk in doorzichtig glas en in spiegel kan ook zijn ze 30 euro perstuk
 
Back
Top