What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ik heb m nog niet hier, maar ik heb vandaag een Duitse hyper olympic gekocht in Hongarije

Ben er echt heel blij mee, heb er een mooi glazen achterpaneel bij en een "nieuw" control panel.
 
Beatmaster-P":4m3t6nxg said:
Kijk Beautje! dat zijn de games..

daar ga je veel plezier van hebben, Maestro!

Hell yeah baby ! ik hoop van de week de drives binnen te krijgen kan ik hem testen .
kan ik hem evt, een keer meenemen naar het NGC .
 
Bij thuiskomst na mijn vakantie lag dit mooie pakketje op mij te wachten.
Mijn favo puzzelgame en nog nooit eerder opengemaakt. Toch wel vet een game van 15 jaar oud en dan helemaal nieuw. Kaneko Super Nova System mobo + Puzz Loop Card.

40446544.jpg
 
Vorige week een 'SEGA' Treamcast ontvangen Black editie, met VGA kabels. Maar ook vanuit Duitsland eindelijk Sturmwind L.E. met Fast Striker, Wind and Water en Rush Rush Rally DX :D

20130507170656.jpg


20130507170818.jpg
 
Zelf opgehaald, maar wel erg blij mee: een 25" arcade monitor als reserve voor MK2 of wie weet ooit voor een KI

480592_486632468073389_106907204_n.jpg
 
2 x MIDI motor drive boards voor Naomi/Chihiro (bedoeld voor force feedback van het stuurwiel). Intussen 4 in de collectie; deze zijn voor een project in het NGC :D

driveboards.jpg
 
Jinxz":me9h5aa2 said:
Sphere":me9h5aa2 said:
Met dank aan Polderarcade voor mijn nieuwe project :D

image3-1.jpeg

Ik zie dat je het gereedschap al aan de muur hebt hangen! GL HF!

Hahah inderdaad ja! Mijn zoon is er ook erg blij mee, ook met de kast overigens! Een grote ontdekkingsreis!
 
_DSC3144.jpg

Asura Buster (met gratis Asura Blade ROM board) en Cyvern (conversion). Er zijn nog drie spellen onderweg...dan weer even dimmen met de aankopen...
 
niet uit japan dit keer maar uit de usa 6 kilo post en 110 euro lichter voor de inklaringen .
maar goed dat mag de pret niet drukken.
shin koihime musou arcade edition Neo standard 1.0





foto,s zijn ingame pics om je een idee te geven ik heb een io gescoord via een toffe nozomi member
dus foto,s van mij systeem op de samsung komen nog :mrgreen:
 
Back
Top