Haha bedankt onno hij loopt nog vrij recht :mrgreen:ElPancho":ax90zzkh said:Die postbode heeft onderhand een hernia.
Mooi spul Dayo!
Psykick":2nbtar2f said:Toffe shit Beau! Neem een keer mee naar NGC als het kan, ben wel benieuwd!
ckong":2nbtar2f said:Mooi spul Beau.
Maarre .... het zou beter zijn je geld in NL uit te geven, kan onze economie wel gebruiken.:lol:
![]()