What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

was al eerder binnen, maar was afgelopen dagen ziek geweest:
imag0259b.jpg


imag03131.jpg
 
Wat is dit voor brute shit?! Het is toch niet normaal dat iemand in Nederland dit spel in zijn "gameroom" heeft draaien, dat kan toch helemaal niet!!??

Tuesday my ass wil be in that seat!!

Veel plezier man!
 
Ik zag laatste reaktie van beau. Meteen klikken, gezien hij altijd vette shit importeerd, maar het was de andere meester van de "rare items"
Kerel, echt supervet. je weet ze wel te vinden. 8)
 
Thnx mannen,

Is inderdaad soms even zoeken, maar dan heb je ook wat 8)

grappige is dat het meest ' rare' van het geheel nog altijd het seriele drive bordje is..
die kan voor Sega Lind en voor RE & RW gebruikt worden.
 
Vette shit, kan niet anders zeggen... Wanneer is dit voor het eerst in de arcade geweest btw? Kan nog niet zo lang geleden zijn toch?
 
Robert":2pjqjbey said:
@Beatmaster-P, HOLY SHIT! Te gaaf gewoon, hoe speelt de arcade editie vergeleken met de console edities?

Thnx, nou simpel console versie heeft geen stuurondersteuning, en op de cab met FFB spreekt voor zich 8)

MarioSanchez":2pjqjbey said:
Geweldig beatmaster, veel plezier er mee. post nog wat leuke plaatjes als je zin hebt :D

zal ik doen zodra ik wat tijd heb thnx
 
Ik was het vandaag nog aan het spelen met een vriend van mij :) Inderdaad een super vet spel.

Het=kabuki clash
 
Op 2e paasdag kwam er bij mij ook een bezorger langs met het volgende pakketje. Pascal is alvast begonnen aan het opknappen hehe


20130401_225848_zpscd33641f.jpg
 
Back
Top