What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ha eddy, hij is er eindelijk! Vet hoor, veel plezier ermee!
 
@beau, ik weet niet of de kerstman dit jaar vroeg is of afgelopen jaar laat maar je bent in ieder geval lekker bezig man! :D
 
busje voor de deur... nieuwe aanwinst =
BM.JPG


een Beatmania Core Remix ;) beetje cleanen.. sloten uitboren.. scherm fixen (sist als een malle maar werkt nog wel)
 
Wat een hardcore weer. Op het eerste gezicht niet moeders mooiste, maar ben benieuwd hoe hij oogt als hij aan staat.
 
Thanks, de rest is te volgen op mijn topic ;-)
 
Vandaag een verrassingsdoos van Pieter Post in ontvangst mogen nemen met daarin:

IMG-20130228-00156.jpg
IMG-20130228-00155.jpg

1942
Robocop
Lost castle in Darkmist
Kung Fu Master

+Arcade voeding

Mooie projecten om de aankomende tijd aan te werken dus :D
 
Ja het was geen rib uit mijn lijf en leuk om er wat klassiekere game bij te houden. Wat ik alleen met die Lost castle of Dark Mist moet weet ik nog niet hehe, nooit van gehoord maar ook de gameplay word ik niet echt warm van van binnen :D
 
Vandaag jp RE binnengekregen.

brand new met MJ5 maar die gaat vervangen worden met Sonic & Sega All Star Racing:

imag0250m.jpg


even getest alles werkt prima
imag0254e.jpg

mj5 is All.net dus werkt alleen met de juiste dhcp file via netwerk
 
whoooo bmp dat is cool 8)
congrats man
 
Veel plezier ermee man! Van een goed baasje naar een ander goed baasje gegaan ;)
 
Back
Top