What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

MarioSanchez":6u32l6an said:
690astro_and_blast.jpg


Nieuwe aanwinst sinds vandaag.... een hele mooie NAC (incl. neo geo mvs 1fz board + 161-in-1 multi cart.)
Mijn blast heeft er een broertje bij :D
Thnx Ronnie!


congrats !! mooie aanwinst :D
 
dat was jamie idd en heb maar gelijk een sf marquee besteld.
thnx ckong.
 
Ja, cool stuff! Mooi zo, die twee naast elkaar.. en om Robin tevreden te stellen, bij mij ziet dat setje er zo uit:

dsc05310i.jpg
 
hahahahaha. ubergeil allebei. Mooi man.

Nou mario, je ziet het, nu een een racer of fligtgame erbij
 
mooooi cage. ziet er netter uit dan hier! damn.
kan idd niet achterblijven en zou er ook heeel graag een afterburner
of outrun bij hebben :-). sterker nog.... beide!!
 
SANWA":1r3bdtiu said:
Dat verdient die prachtige Blast niet. :lol:


Hahahaha, wat verdient die prachtige Blast niet Sanwa? Heb je weer Babelfish gebruikt haha, ik ga hier echt stuk :mrgreen: :mrgreen:
 
Psykick":17yr4qej said:
SANWA":17yr4qej said:
Dat verdient die prachtige Blast niet. :lol:


Hahahaha, wat verdient die prachtige Blast niet Sanwa? Heb je weer Babelfish gebruikt haha, ik ga hier echt stuk :mrgreen: :mrgreen:

Ja, maar wat wilde hij dan werkelijk zeggen ? haha
 
:mrgreen:

Ik ben inmiddels de trotse eigenaar van de lelijkste cab ooit!

IMG-20130125-00132_zps4aba3b7c.jpg

Vandaag met een maat van mij een tripje naar Harderwijk gewaagd om ongezien 2 kasten op te halen. Ik wist een beetje van deze kast af maar de 2de wisten wij helemaal niets. Het enige dat wij wisten is dat die defect was.

Serieus daar aangekomen ergens achter in een loods achter pallets en troep die kast eindelijk gevonden, kast getest en beide ingeladen om de rit weer naar Zoetermeer weer te maken. Thuis aangekomen de boel opengetrokken en wat blijkt de MVS heeft een 2 slot mobo met 2 spellen! Blue's Journey en Andro Donus. In de kast is wel het nodige geprutst en ook de sloten zijn niet meer goed, deuk in het deurtje en genoeg kleine schades hier en daar maar wel alle originele handleidingen van de mobo en het scherm waren aanwezig. Daarnaast ook de originele stickers van Blue's Journey zaten erbij. Wij hebben als 2 kleine blije kinderen achter die kast gestaan echt geniaal. Ik moet zeggen dit soort roadtrips zijn echt leuk om te doen.

Zo, nu eerst maar een nachtje slapen en dan van de week proberen de kast op zolder te krijgen :mrgreen:
 
HAHA lol ik heb ooit ook zo'n drol gekocht :) 't was m'n eerste project cab en hij staat nogsteeds onaangeraakt in de hoek :)
 
gefeliciteerd pieter een 2 slot en 2 spellen lachen man
 
Haha jaja, de High Tech range. Beter kun je niet krijgen :D

Ja, die kerel wist het niet en wilde het niet weten. Hij zei dat hij allang blij was dat iemand hem wilde komen halen. En ik ben er dan ook erg blij mee. Wat mij trouwens opviel is dat het scherm echt f***ing scherm en helder beeld geeft. Het scherm is van Kortec Seejoo Corporation, zegt mij helemaal niets.
 
Cool man, was ook mijn eerste cab op mijn studentenkamer! Knetter veel lol aan beleefd, zijn prima cabs op zich. Plezier ermee en koop street hoop, fantastisch met 2 players.
 
beau":261anyfv said:
gefeliciteerd pieter een 2 slot en 2 spellen lachen man

Thanks Beau ;)

Street Hoops, net ff gekeken en ziet er leuk uit, zeker met die special moves en super shots :D
 
Back
Top