What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Next one Mart .....
DSC04027_zps679c5a80.jpg

japanese style
volgende keer komt hij mee als ik naar het ngc kom. 😉
 
Ik zag hem het eerst hehe!

Wat een bruut ding zeg! Je hebt jezelf weer overtroffen Dayo! Te gek!
 
Sjezus !! Wat vet ! You're the man :shock:
 
Mart":36kz8pwm said:
Sjezus !! Wat vet ! You're the man :shock:
Psykick":36kz8pwm said:
Ik zag hem het eerst hehe!

Wat een bruut ding zeg! Je hebt jezelf weer overtroffen Dayo! Te gek!
SANWA":36kz8pwm said:
beau":36kz8pwm said:
Next one Mart .....
DSC04027_zps679c5a80.jpg

japanese style
volgende keer komt hij mee als ik naar het ngc kom. 😉
Looks very fresh ! :P

Thanks all
 
Vandaag mijn eerste PCB-tje geleverd gekregen voor mijn supergun, Street Fighter II :D

IMG-20130119-00128_zpsf2e4d5d7.jpg
 
Sphere":3dm0s3r8 said:
Vandaag mijn eerste PCB-tje geleverd gekregen voor mijn supergun, Street Fighter II :D

IMG-20130119-00128_zpsf2e4d5d7.jpg

Gaaf was ook mijn eerste PCB, alleen was ie toen onbetaalbaar...
 
Great pcb ,i got today some sweet cakes for my kids!
Not the same but two fighters II . :mrgreen:

 
AkUmA":2ag2t1vo said:
beau":2ag2t1vo said:
Post kwam langs....
Shocktroopers 2 neo geo aes
DSC03949_zps51cdd128.jpg

:D

Is dat het origineel Beau?

even de aanwinsten van mij van de afgelopen tijd, heb er nog veel meer maar dit zijn toch wel dé titels, allen origineel (gechecked!):

Sengoku 3 US:
dsc0047eg.jpg

Ninja Masters JP:
dsc0048hn.jpg

LB1 LB2 en Garou:
dsc0049hn.jpg


Jeemig Barry , wat een mooie aanwinsten!
 
SANWA":1dx8xrvt said:
Great pcb ,i got today some sweet cakes for my kids!
Not the same but two fighters II . :mrgreen:


Beautiful kids you have there Sanwa! Best gift of them all!
 
690astro_and_blast.jpg


Nieuwe aanwinst sinds vandaag.... een hele mooie NAC (incl. neo geo mvs 1fz board + 161-in-1 multi cart.)
Mijn blast heeft er een broertje bij :D
Thnx Ronnie!
 
Mooi hoor, gefeliciteerd.


Maarre ..... gooi die Mame marquee a.u.b. in de kliko, dat kan echt niet. Ik heb absoluut niets tegen Mame, gebruik het zelf ook, maar dit is echt not done. :-(

Dat verdient die prachtige Blast niet.
 
ckong":2klddwh3 said:
Mooi hoor, gefeliciteerd.


Maarre ..... gooi die Mame marquee a.u.b. in de kliko, dat kan echt niet. Ik heb absoluut niets tegen Mame, gebruik het zelf ook, maar dit is echt not done. :-(

Dat verdient die prachtige Blast niet.

Amen!
 
Hahaha dank je wel guys :D

Heb nog wel een tekken liggen maar deze is kwalitatief beter. Had ik destijds besteld bij Jamie via Otaku, je kent 'm vast wel. Wil nu een lichtere marquee van bv sf, die zijn echt mooi. Tja..., deze was voor z'n tijd toepasselijk.
 
Back
Top