In een paar delen is het wel goed te doen ja. Met de monitor er nog in weegt de cab meer dan 100 kilo, zonder de monitor is het nog altijd een zwaar stuk glasvezel/plastic en staal van een kilo of 60. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald en naar zolder gebracht (twee halfronde trappen
).



