thanks Erik,ckong":1pdyswqu said:mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
Is een optie, maar gewoon geen tijd en zin om me daar in te verdiepen.ne0":2nt0ilv9 said:Waarom ga je trouwens voor een supergun met xx-in-1 ipv gewoon een PC aan te sluiten met een arcadeVGA en SLG? Lijkt me performance-technisch beter draaien en verder weinig verschil geven?
Mocht je voor een SG gaan dan raad ik je RGB aan op shmups.com, hij heeft er al velen gemaakt en levert zeer goede kwaliteit af!ne0":1zv4op98 said:Goede reden, daar herken ik mezelf wel in.Inderdaad een strakke SG, ik sta ook op een queue
![]()
almighty":3m6xpwb7 said:thanks Erik,ckong":3m6xpwb7 said:mooie supergun Marc. Wat voor board heb je er aan hangen?
Er hangt een 355 in 1 Game Tornado aan maar ben er niet helemaal te spreken over.
Veel games zijn niet lekker speelbaar en veel lag (framedrops etc.)
Denk dat ik in de toekomst een Happy Fish ga bestellen want daar hoor/lees ik zeer goede verhalen over.