What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Kon die hele game niet dus heb hem net ff gedaan op Mame , heeft een 90's console feel en is best leuk .
Ik kreeg zelf wat papier binnen :

DSCF4925.jpg
 
Nou Pieter Post stond vandaag ook voor mijn deur...

img00448201201281110.jpg


Einhalt : Lindy yellow exp / Lindy voeding / dvd drive / Hummer Ex ED / ID5 / VT3 dongle / ID4 (ex dongle) + alle kabels

img05671.jpg


img05701.jpg


Echt wel een bouwpakket trouwens, en helemaal onder het versipperde piepschuim,
dus stofzuiger erbij dan maar...

getest en het werkt allemaal goed, ik zal ff wat in een Galerij topic zetten..
 
Vette shit! mooie lindy, ben reuze benieuwd hoe bijvoorbeeld ID4/5 eruit zien op een Lindy, dat MOET weergaloos zijn (de naomi variant is al onwijs mooi imo).

gogogo gallery pics! ^^
 
jiggymf":1lczpybt said:
Vette shit! mooie lindy, ben reuze benieuwd hoe bijvoorbeeld ID4/5 eruit zien op een Lindy, dat MOET weergaloos zijn (de naomi variant is al onwijs mooi imo).

gogogo gallery pics! ^^

Ga ik zo ff testen, Hummer is iig echt TOP! welke topic zal ik ff wat pics posten? of ff nieuwe aanmaken denk...

als je een ID4 dongle of het bestandje ervoor kan scoren, heb ik de orig dvd voor je! maggie zo hebben..
 
Dit zijn de her-uitgaven die ze nu via mattycollector.com verkopen.
Erg vet, alleen duur. (door de verzending en tax0.
 
Je kunt maar ergens blij mee zijn; ik kreeg net deze nieuwe lagers binnen:
dsc05522oa.jpg

Ik ben bezig met een refurb van een Model 3 dashboard (technisch dan. Esthetisch heb ik nog een uitdaging met de plastics enzo ;-)); deze lagers worden gebruikt voor de stuuras, die ik op dit moment aan het vervangen ben door een gloednieuwe. De oude stuuras is te ver versleten en de lagers zitten er natuurlijk al een jaar of 15 in. Dit zijn de originele lagers, en gewoon kunnen vinden in NL :-).

For the record: Een Model 3 dashboard gebruikt twee lagers voor de stuuras. Type is NSK 6003ZZ.
 
Nice ! Nou , ik snap wel dat je daar blij mee bent hoor :)

Ook maar even mijn aanwinsten van gisteren. Niet door Pieter Post gebracht maar zelf opgehaald. En met de Time Pilot nog een klein probleempje. Toch ook erg blij mee: twee konami klassiekertjes Sunset Riders en Time Pilot.

pcba.jpg
 
75 voor de Sunset Riders en 50 voor de Time Pilot.
Wellicht geen koopjes, maar deze wilde ik gewoon hebben :)
 
Back
Top