What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Dpd stond voor mij deur
DSC02912.jpg

Taito type x sd card,ingebouwd.
DSC02914.jpg

En gamen maar
DSC02916.jpg

8)
 
Jeez wordt steeds gekker joh! Vette shit hoor Beau ;)

Zitten hier ook weer alle games ofzo op? Wordt wel interessant zo die Type X mobo hehe
 
Vet man! Echt te gek, moet maar een keertje een Tpe X scoren, maar waar? Zijn moeilijk te vinden die krengen :(
 
arcadesan heeft er een mischien wel wat aan de dure kant.
de forums in de gaten houden ze komen zo nu en dan voorbij,
voor een mooie prijs
 
Een alles-op-een-dag dagje:

XkCV4.jpg


Een "Insert Coin"-sticker + Chrome Coin Entry met dank aan Goatboy
Een PC/360 padhack en 2 nieuwe balltops met dank aan Hasan
En een Pink Sweets PCB.
 
Wow! Vette game. :shock: Pink Sweets! Deze had ik zelf nog niet, Enjoy!
 
Merci.

Maar 1 nadeel: Ik heb m'n enige Jamma kast vorige week verkocht en ik moet de spullen nog binnenkrijgen om een Jamma-loom te maken voor m'n Naomi. Deze PCB ligt me dus nog minstens 2 weken lang uit te lachen voordat ik hem kan spelen.
 
Valt in het niet bij de rest hier, maar ik heb het volgende nog in ontvangst mogen nemen:

- Nintendo Super System met SMW, Super Tennis en Super Soccer
- Taito F3 mobo + Puzzle Bobble 2
- Strikers 1945 II
- Squash (ja, lach maar :P)
- Raiden
 
@Sp33dFr34k:
Valt in het niet? Striker 1945 II en Raiden zijn top games!

@Casey120:
Ben benieuw wat je van Bee Storm vindt. :) Vindt zelf dat de nme's teveel hitpoints hebben waardoor de adrenaline en de snelheid van de game verloren gaat waarmee de originele DDP zo straalde.
 
Heb DDP2 net ff getest en de game en het mobo werken prima , valt me wel op dat hij nogal makkelijk lijkt vergeleken bij de " echte " CAVE Pachi's .


@Sp33dFr34k

Raiden en Strikers 1945 II zijn toppers jongen , gefeliciteerd .
Paar foto's is altijd lekker.
 
Back
Top