What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

goatboy":npkg0ke4 said:
Top cab, Congrats! En dat op kantoor, Heb ik ook. Trouwens op dat ene fotootje lijkt de Astro erg klein vergeleken met jou. Is dit gezichtsbedrog of ben jij zo'n boom van een vent of zo? ;)

Ik ben zeker niet een kleine gozer, maar ik denk dat 't komt door de groothoeklens op de camera :-)

Ik zie veel van die 161 in 1 carts voorbij komen. Zijn die duur? Ik wil wel wat extra games voor m'n NeoGeo hebben ...
 
Vandaag ga ik de bestellingen rondbreien en de totale kosten sturen naar iedereen, je kan nog wel meebestellen.
 
Vandaag binnen, mooie marquee's van FrancoB voor NAC en Cyberlead. Nou alleen nog verzinnen wat voor art erin moet.

 
Cheers guys,
Vind hem echt 10x mooier dan mijn (PAL) TurboGrafx.
Er komt ook een PC Engine Duo bij deze week; kan ik eindelijk mijn PC Engine collectie ook met CD-Rom gaan uitbreiden. Eigenlijk wil ik alle varianten nog een keer hebben maar voorlopig kan ik even vooruit.
 
voor alle varianten kan je flink in de dollars gaan lopen een lt of een super cd rom of supergrafx zijn niet de goedkoopste

mocht je games zoeken mp even heb genoeg dubbel liggen
 
zpeakabonk":1075yngn said:
voor alle varianten kan je flink in de dollars gaan lopen een lt of een super cd rom of supergrafx zijn niet de goedkoopste

mocht je games zoeken mp even heb genoeg dubbel liggen

Voorlopig ben ik even door mijn budget heen, maar ik zal het zeker onthouden!
Ben overigens alleen geïnteresseerd in de "standaard" PC Engine / CD varianten. En voor Super CD-ROM2 is de Duo onderweg :)
 
duo is een goede console heb ik ook , onlangs de drive unit naar de klo... maar word weer gemaakt

die van mij is ook regio en rgb modded, veel beter als een snes on md
 
En weer een PC Engine er bij :)
IMG_0141.jpg
 
Japan, van Cave zelf vandaan.

Was verassend snel binnen :s 3 dagen ofzo!
 
Back
Top